B
Begreppet "RTR" bör redas ut då jag märkt att det kan menas olika. Dels ett "kit" där det ingår lite väskor, isrivare, handtagsskydd eller liknande, dels ett "RTR turbo kit" där man som kund kan köpa en nyckel färdigt maskin med monterad turbo och det som behövs.Silber kitten finns även att köpa i arvidsjaur, från och med i höst finns det en åf för dom här som kommer erbjuda RTR maskiner.
Ja det är Johan som har assaulten.
Jag vet inte.. jag ser den just nu i huvet med flaggan på dynan, tror det skulle se fränt ut!Gör den orange, och om du följer General Lee temat så tycker jag att du ska skippa flaggan iaf.
go for it! låter skitcooolt!:ciao::amen:Jag vet inte.. jag ser den just nu i huvet med flaggan på dynan, tror det skulle se fränt ut!
Tjabo, you got mail...
"Andra sidan", är det folk på andra sidan floden Styx? Det vore ju inte orimligt med tanke på ämnet...:eyebrows:Jag har kollat runt och pratat med mycket folk "på andra sidan" som lagt mycket mil på sina maskiner och hört vad dom haft för problem.
Ge mig en bild så kan jag fixa...vore coolt att se hur den skulle se ut i hel svart?
dvs boggiskenor, chassi, framvagn och kåpor i svart.
Ingen med ps-skillz som kan fixa? ;-)
:rock: Kan ju hjälpa dig om du har något du vill byta färg på eller dylikt. Pma isf. :hello:den nedre blev riktigt fin. hmm man kanske skulle lära sig ps
Fan där fick man ju idéer.. Kanske skulle lira vidare på det. Fast ingen text på sidan och kolfiberkåpor ist..Ja, inte det bästa resultatet, satsade mer på att få det klart relativt snabbt. Dynan blev helsvart och assault rött (tyckte det matchade bättre så). Ska det ändras något?
Visa bifogad bild 6998