Problem elback!

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.615
98
48
Örnsköldsvik
diodlikrikning flipp-plopp särvoelktronik och voltstyr cdi äventuelt pic=programerbar intergrejt compjot.
Hahahahaha de där gjorde fan min dag:p "intergrejt"

K-len, förstår du väl att sekundärkammen är helixen;)

Lite skönt att fler än jag inte fattar nått. Jävligt trist dock då du verkar jävligt kunnig om intressanta saker!

dugoha

Aktiv medlem
30 jan 2012
50
0
1
Jag anngasjerade mig i snöskoter när kellox ogilade sidoimport av 650 tog och sickade brorsan till polaris tog fram extra lajt tripel baserad på svansk utbord kompaktblok sedan tog jag kontakt med tikka ni kan skoter jag kan indutri tekniker och var man hittar spesialister stötdemp exempel wasa teknik. Nog om ett nu är det EU krav på införsel utifrån därav märkes generalagenter.Jo när man felsöker i tändsystem och annat utgår man från att det saknas någon funkson de kann va kabelbrot att gugga i kabelhärva kolla kontakter och brytare och mäta upp eventuellt stoppa upp i provbänk löst tandning och kola funkson varvtal grad uppställ med mera men normalt så är den i motorn och att köra simulerat görs sällan och som yrkes man svarar man ej i sådana medier som det här bara ser tas illaupp av yrkes folk jag skall sätta skåpet åt dej vas som en skjära hård som en släga.

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.615
98
48
Örnsköldsvik
Skickade du din bror till Polaris för att utveckla en extra lätt trippel baserad på en svensk kompaktsblock utombordare???

Asså helt ärligt, va fan snackar du om??

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Hahahahaha de där gjorde fan min dag:p "intergrejt"

K-len, förstår du väl att sekundärkammen är helixen;)

Lite skönt att fler än jag inte fattar nått. Jävligt trist dock då du verkar jävligt kunnig om intressanta saker!
så pinsamt det blev, nu blev allt så uppenbart, åtminstonde gällande det, resten är fortfarande ett mörker...

Carrera

Välkänd medlem
11 jan 2012
580
4
18
kom igen nu Dugoha vad hände med den extra lätta trippeln??
Jag vill han en ett REV chassi... ;)