Projekt Arctic Cat F6 SnoPro -06

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Stins1. Ifall det var från skoterdelen.com du beställde så fick dom in svartvita powermadd idag. Dom skulle skicka mina på måndag.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
snurre: Nope, köpte från pdsab.se. Dom hade nå erbjudande, 395kr för skydd OCH fäste. Jävligt bra pris :)
Dock har dom sålt som fan så alla fästen var slut. Dom skulle få in fler fästen inom 10dar. Dock man man ändå inte köra nu och krisar det får man väll köra utan ;)

Last edited:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Som ni säkert vet blev skotern stulen och är tyvärr inte funnen än.
Men fick ett paket idag med nå grejer som jag just nu inte har någon användning av.

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Men fy fan :( Jävla idioter som inte kan skilja på ditt och mitt :argh:
Hoppas du får tillbaka den i samma skick! Håller tummarna!

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Så där. Kanske skulle uppdatera här lite grand.
Dynan är klar och den blev jävligt bra. Dock så hann jag aldrig prova den ordentligt.

Här kommer några bilder. Överdraget är inte spänt ordentligt på bilderna så ta hänsyn till det. Testar bara passformen, har fixat lite underarbete på den efter bilderna blev tagna.

Tyvärr så var det här min sista uppdate i den här tråden. Skotern har inte hittats och har blivit inlöst av försäkringsbolaget. Kan då definitivt inte säga en dålig sak om försäkringsbolagets agerande i det här ärendet. Har haft Trygg Hansa och det har inte varit några problem med nått. Riktigt bra service, kom alltid i kontakt med dom och framför allt SNABBA som sjutton.