Svarta chassiedelar, bulkhead osv. Sen gröna a-armar, boggieskenor osv. Kommer bli jävligt grymt. Eliminera allt silver och byt ut det mot svart eller grönt
finfint så du börjar också bli stressad över att inte ha en helt klar skoter?I väntan på nya mattan och förlängningarna till boggieskenorna så bestämde jag mig för att ta mig tid att börja montera mina better boards! :beer:
[BILDER]
Så händer grejer gör de ju, känns lite stressigt nu när de snart är 1 september :afraid: :rock:
Jo nu lär man ju måsta anstränga sig för att få snön att bli kvar :beer:Fii fan vad nice :beer: Är ju inte så mycket till hål för att får bort snön på dom där original, men nu lär de tömma ganska bra
kan inte annat än att hålla medMetso: men nu får du sluta lägga upp guldbild på guldbild
Blir en för***** fin skoter det där!
NAJS! hur böjligt är aluminiumet? hur gick du tillväga vid "nosen"? såg ju inte allt för knepigt ut att kunna göra självIdag har ja börjat gjort mesh huven. Hittills är jag inte annat än riktigt nöjd. :rock:
Bilderna talar för sig själv!
[BILDER)
Tror den blir bra!
santsant, kommer nog bli ännu grymmare då du fått dit tyget! lycka till!Mrballz: Det ska vara bubbla! :rock: de raka är så grymt fula. Och blir på tok för nära pipan om man gör den rak.
Okey hur mycket gick allt material på? Dvs alu+mesh? Såg ju onekeligen väldigt intressant ut Bra jobbat! :beer:Polaris_snow: Jag använder nävarna och skruvstädet!
Aluminiumet jag använder mig av är 20x5mm och kostade 30kr metern + moms, Köpte 10 meter men behöver 1 meter till har jag konstaterat, för att fästa alut så använder jag mig av rostfria stålnitar 4,8mm, köptes för 128:- tror ja 100st, sedan mesh tyget kostar ca 170-180 kr metern beroende på euro kursen.Okey hur mycket gick allt material på? Dvs alu+mesh? Såg ju onekeligen väldigt intressant ut Bra jobbat! :beer:
Man tackar och bockar! Ska fara och köpa 1 meter till imorn och tyget har ja så nog blir den färdig under helgen, så bilder kommerja, man kan ju inte bli annat än imponerad! upp med bilder så fort du kan sen när du gjort nå nytt