Projekt Arctic cat M7 -05 141"

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
ja, man kan ju inte bli annat än imponerad! upp med bilder så fort du kan sen när du gjort nå nytt ;)
Micke, vad säger du? ska vi skaffa meterial och bygga varsin egen huv? ;)

Metso: Du får fan komma hit med de där monstret i vinter! :p Du får ta å låna din brors skoter och örja tillverka å sälja meshhuvar till Mountain cat och M-serie/Crossfire ;)

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
ja jag hade ju vg i syslöjd ;) nej men jag moddar inte någonting då skotern inte bara tillhör mig.

en fråga till dej metso: har du satt någon budget på det hela, är bara lite nyfiken :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
ja jag hade ju vg i syslöjd ;) nej men jag moddar inte någonting då skotern inte bara tillhör mig.

en fråga till dej metso: har du satt någon budget på det hela, är bara lite nyfiken :)
Ja hörrö du, jag ska svara på den frågan ;) Jag är student och alla pengar jag får ihopp går till skotern. Det handlar om prioriteringar. :rolleyes:

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
okej :) jag tjänar ju pengar så ja kan grejja men mor hindra mig när hon kom med meningen "ska du inte spara till körkorte då?"

NS : den skotern är nog färdigbetald av mig när den kallas veteranare. :D

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Man tackar och bockar för all fin respons!! :beer:
Nu är hela mesh huvs ramen färdig och ska börja kläs med mesh :D
Men jag har stött eller på ett problem, eller ja problem och problem vet ja väll inte men jag kan inte bestämma mig om jag ska använda Varv/hastighetsmätarn på meshhuven! Har iaf gjort ett fäste och kika hur de komma se ut.

Va tycker ni?

Själv tycker jag att de kan va en fördel att kunna se varvtal och varningslampor.