Det gör du helt rätt i! :beer:okej, då tar ja med mig datorn till flickvännen så jag kan hålla koll!
Micke, vad säger du? ska vi skaffa meterial och bygga varsin egen huv?ja, man kan ju inte bli annat än imponerad! upp med bilder så fort du kan sen när du gjort nå nytt
Okej Du får skynda att köpa ut din far ur den nu då Så kan vi börja fixa med den till nästa vinterja jag hade ju vg i syslöjd nej men jag moddar inte någonting då skotern inte bara tillhör mig.
en fråga till dej metso: har du satt någon budget på det hela, är bara lite nyfiken
Ja hörrö du, jag ska svara på den frågan Jag är student och alla pengar jag får ihopp går till skotern. Det handlar om prioriteringar.ja jag hade ju vg i syslöjd nej men jag moddar inte någonting då skotern inte bara tillhör mig.
en fråga till dej metso: har du satt någon budget på det hela, är bara lite nyfiken
Nejdå, klart du ska modda den Då kallar vi den veteranare idag redan dåokej jag tjänar ju pengar så ja kan grejja men mor hindra mig när hon kom med meningen "ska du inte spara till körkorte då?"
NS : den skotern är nog färdigbetald av mig när den kallas veteranare.
Nu är ni väll lite OT ?Nejdå, klart du ska modda den Då kallar vi den veteranare idag redan då
håller med, ser riktigt snyggt ut!Helt klart ska du ha mätarna när du har fått till det så där bra !!
Man tackar och bockar! Känns som om att man måste göra ett bra arbete med tyget nu.Kan bara säga att den blir J*****t brutal tummen upp :beer: