fuck.. var iaf färt ett försökMrballz: Jag har de nog bra där jag är
Hehe jo visst var de de.. Men skoter är ju självklart till salu för rätt penning :beer: Anar att de är den du är intresserad av i mitt livfuck.. var iaf färt ett försök
Tackar!Skitsnyggt och riktigt bra gjort!
Har en fråga bara, hörde att meshtyget är lite svårt att få ordentligt sträckt/spännt. Att man måste sträcka, vänta, sträcka, vänta osv och sen sy? Är det så, har du gjort så? Vet du något om det överhuvudtaget? Kanske någon annan här som hört något, men riktade mig väl mest till Metso nu.
Men somsagt, blir helnajs! :ciao:
Okej, ja har man inte tokbråttom så är det väl inga problem, bara att ta en sak i taget. Har du någon aning om hur mycket tid du lagt ner enbart på huven?Tackar!
Ja, eftersom jag har sytt i "partier" så har jag sytt en kant och klämt fast på den andra sidan med klänypor och spänt, låtit de suttit ett tag och sedan spännt lite till därefter sytt. Gick jätte bra men det tar på nävarna
Ja enbart huven så skulle ja tippa på 20-25 timmar. Och jag är väldigt nogrann med de jag gör så det tar tid. :ciao:Okej, ja har man inte tokbråttom så är det väl inga problem, bara att ta en sak i taget. Har du någon aning om hur mycket tid du lagt ner enbart på huven?
Och det ger resultat!!!Och jag är väldigt nogrann med de jag gör så det tar tid. :ciao:
Tackar!! :beer:Och det ger resultat!!!
Grymt fin Mesh-huv.
Bara Timbersled-boggien som saknas då... (?)
jodå självklartHehe jo visst var de de.. Men skoter är ju självklart till salu för rätt penning :beer: Anar att de är den du är intresserad av i mitt liv