Gillar att ni tycker och tänker, men nu har jag gjort så här, för jag gör inte bara något hux flux utan sitter många timmar och skissar och funderar. JAG själv konstaterade att det skulle bli svårt att få till en bra vinkling av listerna och ett bra fäste så jag gjorde det bästa av situationen och är riktigt nöjd själv. :ciao:Nice nice !:beer:
Men som yamaha nisse sa på snowperformance, tycker du ska ha vinklade fotsteg på slutet ser riktigt fint ut, tycker du ska köra med org. huven:ciao:
Ja såklart man gör ju vad man själv tycker o tänker var bara vad jag tyckte! Ska du ha nått baklyse på den ?Gillar att ni tycker och tänker, men nu har jag gjort så här, för jag gör inte bara något hux flux utan sitter många timmar och skissar och funderar. JAG själv konstaterade att det skulle bli svårt att få till en bra vinkling av listerna och ett bra fäste så jag gjorde det bästa av situationen och är riktigt nöjd själv. :ciao:
Jao, jag har beställt ett -09ans baklyse! :beer:Ja såklart man gör ju vad man själv tycker o tänker var bara vad jag tyckte! Ska du ha nått baklyse på den ?
Blir du klar med den ikväll?Tackar grabbar!!
Jag sitter och syr förfullt nu, vart bara tvungen att vila fingrarna lite så tog en liten paus..
härligt kommer bli skitbra!Tackar grabbar!!
Jag sitter och syr förfullt nu, vart bara tvungen att vila fingrarna lite så tog en liten paus..
Styret vart perfekt nu, kanon höjd för mig.hehe nu kan man ju börja ana hur slutresultatet kommer bli med meshhuven och allt Vädligt imponerande :beer:
Styret ser väldigt högt ut...och skönt :ciao:
Är huven klar snart ?
yippii :beer: vart ju jävligt bra det där, extra bra när du har gjort det själv också! vad ska du sätta för dekal då ? om du nu har bestämt dig för å ha en dvs
Tack!! Det känns så skönt att höra de när man lagt ner den tid man gjort :rock:Jäklar så snyggt! Du har lyckats riktigt bra Metso! :beer: