Veven skulle vara färdig i förrgår, men han har fortfarande inte fått hem vevstaken som skulle bytas...Fått hem veven o förgasarna?
Förövrigt riktigt snyggt!
försökte höpa sånt jag åh förr, nämner inga namn.. men hittade ett tyg på ike_ "vet inte vad man får skriva" som va sjukt grymt! 19kr för tre meter.. finns i många färgerMesh som jag köpte av Metso här på forumet!
Måste ge tyget en eloge, oerhört lätt att jobba med, man kan skära ett V i det och slita och sträcka hit & dit nästan hur fan som helst, och det håller... Lätt att göra "bra hörn". Rekommenderas starkt!
Inga problem att skriva dit a:et...försökte höpa sånt jag åh förr, nämner inga namn.. men hittade ett tyg på ike_ "vet inte vad man får skriva" som va sjukt grymt! 19kr för tre meter.. finns i många färger
flyn lill heter det iaf.. men dubbla lager är att föredra då det är ganska genomskinligt.. hade rött på min förr.Inga problem att skriva dit a:et...
Ska kollas! Finns det på nätet? Kvittot kvar? Artikelnummer?
riktigt mesh är väl vattenbeständigt de? det är väl inte det där e.. det blir ju "blött" men inte så det är nån katastrof e. själv så tycker jag att det funkar riktigt bra, kostar ju trotts allt 19kr för drygt 1,5 kvadrat. körde hela förra säsongen med det på bägge sidor av buken utan problem, smälte dock på ljuddämparsidan i påskas men tror att det va mitt fel..Ska kollas. Tänkte skoja till det lite med vent-kiten i buken...
Ja, det är vattenavstötande. Det var ju inte så dyrt, det där Ikeatyget, så man får väl köpa en meter och testa lite!riktigt mesh är väl vattenbeständigt de? det är väl inte det där e.. det blir ju "blött" men inte så det är nån katastrof.
säljs i tremeters längder,19kr för de..Ja, det är vattenavstötande. Det var ju inte så dyrt, det där Ikeatyget, så man får väl köpa en meter och testa lite!
Som du säger, så börjar det ju ha spårat ur såpass mycket att det snart inte längre spelar nån roll... Och kommer det på en svart Boss-dyna på den (vilket jag hoppas att det gör), då är ju verkligen sista spiken slagen i kistan för detta färgschema... Men jag fortsätter dock att bevara delar av orginallooken så länge, åtminstone tills nästa vinter. Då fyller ju grabben skoter, då får han ta över projektledarhatten... Dessutom måste det ju finnas nåt kvar att göra till nästa höst!Snyggt vart det o den som ska ha kul i snön behöver andas, kul med lite bling därbak också.
Knappast lönt att köra den som sleeper, kanske lite läcker lackering av huven också på G?