Då du kikar på styrstången så ser du en liten knix (böj) på den, o till en standard är den då rak.
För att få plats med boostbottles så sätter du på en styrstång från en srx så inte styrstången tar i =)
ingick grejjer till det har jag för mig han sa.Hur kommer du lösa oljan till turbon?
Är verkligen ett grymt projekt..
Joooo, det hära med en knix på styrstången är ju inget ovanligt i sig,
men det jag funderar över är ju att på bilden är ju redan förgasarna och Boost Bottle'n monterade på själva motorn och jag kan då inte se varför styrstången skulle ha något med detta att göra.... ???? ????
Eller menar du att förgasarna förskjuts utåt mot tanken
( tack vare Boost Bottle'n ) så att säga så att en rak styrtång då kommer i vägen...
Eller ?
*Nyfiken*
Alltid kul att se lösningar på olika problem.
.
Varför är Aeron tråkig?Ska du inte bygga i någon roligare turbo än Aerochargern då?
Dock lite mer jobb med att få ihop allting.
Aja, lycka till med bygget.
Rätt säker på att du kan åka med 600 Plenumet utan att bygga nytt.Plenum har du ingen nytta av då det var för en 600cc motor som jag fattade det?
Fast det är "bara" räkna ut ett nytt och bygga ihop.
Menar bara att det finns mer optimala aggregat än en Aerocharger med rätt stor säkerhet.
Fast det är ju bara att testa sig fram det.
Jag snacka med en från NTC igår om de lite..Plenum har du ingen nytta av då det var för en 600cc motor som jag fattade det?
Fast det är "bara" räkna ut ett nytt och bygga ihop.
Menar bara att det finns mer optimala aggregat än en Aerocharger med rätt stor säkerhet.
Fast det är ju bara att testa sig fram det.
Vad det säljs och passar som och vad som är optimalt är 2 helt skilda saker.Rätt säker på att du kan åka med 600 Plenumet utan att bygga nytt.
Såldes som ett kit för både 600 och 700. Dvs inte flera olika kit.