Hur ska du få den att funka med hastighetsmätare mm. ?Mjo.. Varv o Vatten temp är ju det jag MÅSTE ha..
Och med denna får jag en lämplig upplösning 10'000varv. med fler funktioner. Kanske onödiga men "bra att ha".
Så som tankmätare, hastighet, olje/vattentemp (ut- o ingående vatten temp), hel/halvljus i en praktisk förpackning.
Enklast med en pulsgivare på drivaxeln antingen den som följer med eller från tex en Viper (bolt-on)Hur ska du få den att funka med hastighetsmätare mm. ?
den är ju trotsallt till en moped.
Blir att leta upp från en Viper / Rx-1 etc.Enklast med en pulsgivare på drivaxeln antingen den som följer med eller från tex en Viper (bolt-on)
Är inte gjort för att bara passa mopeder dom råkar just finnas på en moppesida... har sett massvis med R hojar med koso mätare framförallt streetfighters.Hur ska du få den att funka med hastighetsmätare mm. ?
den är ju trotsallt till en moped.
Okej.. Blev lite orolig där...Jodå projeketet är i fullgång...
TEAMen ska bort och en Hauck ska flyttas in..
Motorn, inte den som sitter i MM:n, har ett flertal liggandes.. Men bara bild på en som satt i chassiet!
Och obalansen hade du tänkt lösa hur då?sen går det säkert att sätta en magnet till hastihetsmätaren på tex insidan sekundären eller liknande, bara änvända insidan :stupid: så kan man lösa det mesta...
Jo helt klart _går_ de bra. Sisådär 402meterArctic Cat 1200D&D Turbo verkar ju gå bra, eller ?
Har inget stopp bakåt (saxen är fixad att inte ta i skenorna) sen balata framåt.Kom just å tänka på boggin, har just fri kopplat min boggi. Du hade väll också de ?
Hur ser ditt stopp som ska hindra saxen från att ta i skenorna ut ? Antar att du har balatarem som ska stoppa framåt ?
Hur kan du förlora 15kg i boggin?Nej ingen turbo.. Har fortfarande inte fått besked. Säljaren är lite seg
Men kommer ligga i dom zonerna med turbo. Då jag även kommer lätta boggien c:a 15kg!
Här är även lite bilder åt follket!
Någon som kan gissa mina fina antekningar på vita kvittot?