Montera in en rotax 800 Nej tyvärr vet jag inte men jag vet iallafall att din skoter är den bästa mixen av märken å att tidningen borde göra ett reportage om din maskin!nån som vet hur man får pps boggien att inte resa ?
Montera in en rotax 800 Nej tyvärr vet jag inte men jag vet iallafall att din skoter är den bästa mixen av märken å att tidningen borde göra ett reportage om din maskin!nån som vet hur man får pps boggien att inte resa ?
Okey det lät ju inte bra ! ska försöka hitta ett par 46or i veckan eller 36orna skulle nog funka bra för vatten körningen också.ASAdämparna verkar inte vara lyckade. umeemil hade några han körde på vattnet med, slog igenom för småvågor men va för hårda i kurvor. Jocke hade på sin rush å än fast ja ha för mig han bad om hårdare än normalt va dom skitmjuka, bottnade ju hela tiden å skotern gick ju sönder konstant då det slog igenom.
sätt i lynx original om du har kvar dom, 46or är ju inte direkt kattskit
verkar gå hårt dock! Vad vare som va gjort med motorn, portning?
Har framvagn till en assault -12Nån som har en krokig pro-ride framvagn att sälja ?
Nä jag köpte en en komplett motor från usa för att komma över el och insprutning blev mycke billigare än att köpa lösa delar !Vad har han nu på gång ?
Är det motorn från denna maskin du säljer ?
kapa just sönder mina orginal =(Har framvagn till en assault -12
Vänster nedre krokig annars fina
Såg ut att gå rätt bra på vattnet verkade dock gå lite små lurvigt andra heatet tror jag det var.jo så är då tanken ! är lite o peppad dock ! =( får inte ner skidorna hur än jag gör så den är så svår körd =(