Jo, vi va å testade lite där oxå Crossfire 8 är ett monster!Sedan såg ja din skoter stå vid Ac, då tänkte jag leta reda på dig å säga hej, Men vi skulle käka.
Jo, vi va å testade lite där oxå Crossfire 8 är ett monster!Sedan såg ja din skoter stå vid Ac, då tänkte jag leta reda på dig å säga hej, Men vi skulle käka.
Ja, skulle ni kunna ordna det igen Hans ?Hoppas på att det blir nästa år också.
Tror de kan va min med den gröna buken Såg ingen annan likadan å tycker mig se ett par svarta handtagsskydd
Jo, de skulle vara kul om du orkadeBian: Om du har fler bilder så lägg upp dom Tror de e fler än jag som skulle va intreserade av att se dom
Noep jag heter Tobias står nere i hörnet på varje bild också.Mycket fin Johan, du heter väl Johan ?
Kul att du tog lite kort på min skoter Å jag (svart/blå jacka) på den andra bildenHär kommer några bilder till, då vissa ville se...
Japp såg dig borta på testkörningen vid polarisarnaKul att du tog lite kort på min skoter Å jag (svart/blå jacka) på den andra bilden
Jaha, det såg jag inteNoep jag heter Tobias står nere i hörnet på varje bild också.
Brukar du ofta vara i storåbränna och köra?
Har tyvärr inga mer bilder på dig men, du kan gå in här och ladda ner "bilder från eventet" i högre upplösning. www.flickr.com/madebytobeKul att de finns lite bilder på mig oxå om du har fler får du gärna skicka dom tänkte de kunde va kul att ha lite bilder därifrån
Mail: mikael-eriksson@hotmail.com
Just nu lirar jag med ett D40 hus och nikkor 70-300 vr, sigma 50. men står i valet och kvalet med att byta upp mig, men det blir nog till sommaren då blir det nog mest troligen blir en D300 med mb-d10Sjysst vinjettering och bra bilder Bian. Får man fråga vad du har för kamera?
Ja visst, det skulle ju vara kul att köra lite tillsamans..Jaha, det såg jag inte
Jo, jag brukar vara där ca 4 gånger per vinter, ska upp till vecka 10. Då kanske vi kan träffas !
Sponsorer osv, men dom borde ju också börja lessna när den alldrig kommer ut på markanden !Tycker bara dom ve4rkar seka ut mer å mer på wolverine?
Kommer det komma nåt vettigt?
Vart fasen får dom pengar från. Att driva projekt i 6 år kan ju knappast vara gratis.