Jo Stins jag har varit och tittat på just dom dära modellera men en polare köpte en 600 fast den var ej speciellt resvänlig, bara med 2 på waahlvik är den helt orginal? ej några moddningar i boggien elr nå?
Bullshitpolaris edge 600 02?
får då min att stå rakt upp iaf.
okej kanske inte så bågen tar i men kanske en 75-80 graders vinkel.Bullshit
Jag får väl upp min också, men den håller sig fan inte där, min är också nerdrevad. Efter ett krön står den, men det är som att det sitter nå ***** gummiband från skidorna till marken, därför den vill bara ner igen. Det är verkligen inte en resvänlig skoter...okej kanske inte så bågen tar i men kanske en 75-80 graders vinkel.
däremot klarar ja it av att köra mer än 10 meter långt
tror du mig it så kan du kolla på eribs edge 800 03. den står *****t rätt upp så varför kan inte min nerdrevade 600 göra de då?
man måste ha rätt teknik för att få upp den
Jag får väl upp min också, men den håller sig fan inte där, min är också nerdrevad. Efter ett krön står den, men det är som att det sitter nå ***** gummiband från skidorna till marken, därför den vill bara ner igen. Det är verkligen inte en resvänlig skoter...
Det är stor skillnad på en skoter som går att resa med, och en resvänlig skoter...