Varför bryr man sig?Varför skriver man Red Bull på sin snöskoter?
Absolut :rock:För att den ska flyga längre när man hoppar....
ExaktHan kanske tycker det är snyggt. Han vill väll inte ha tomma kåpor.
TackSnyggt!
Varför bryr man sig?Varför skriver man Red Bull på sin snöskoter?
Absolut :rock:För att den ska flyga längre när man hoppar....
ExaktHan kanske tycker det är snyggt. Han vill väll inte ha tomma kåpor.
TackSnyggt!
Riktigt snyggt !!
TackarKlibban på huven blev riktigt snygg!
Mycket möjligt, är inget problem att testa iom att jag inte gjort andra sidan än så det är ju bara att kolla. Menar du att jag bara tar bort själva redbull tjuren och behåller det vita bakom?Snyggt ! jag tycker det skulle blivit bättre utan redbull dekalen
Tackar Något tips? Får skissa lite på det i photoshop...Jävligt snygg huv! kanske skulle ha fixat nåt matchande till den ställe för Red Bull?
Tackar Jo nog ska du få provkörafy fan va snyggt de blir hans längtar till i vinter då man ska få prov kör den
Smakar det så kostar detSkulle ha haft nå liknande till min huv
Tror inte på det själv faktiskt, men det är ju bara att jag sätter dit den andra kåpan efterssom den inte har några dekaler just nu, sen tar jag bara ett kort och lägger upp så får du avgöra.vad JAG tycker är att ta bort det vita och redbull tjuren alltså rent där
Men kanske ta bandloggan till ditt favoritband å skära ut en dekal?Tackar Något tips? Får skissa lite på det i photoshop...
Det var en bra ide faktiskt med en bandloggo, ska kolla vidare på det faktiskt.Men kanske ta bandloggan till ditt favoritband å skära ut en dekal?
Om det hade varit jag som hade dina kunnigheter så hade jag gjort en Scar Symmetry dekal
Nejdå jag säljer fortfarande dekaler för fult Nu när du säger det så tror jag att jag lägger upp en annons.Hans har du lagt ner med att sälja dekaler? minns från moppe tiden att du gjorde det då annars det kanske skulle vara något att lägga ut i vår nya köp och sälj del, nog ganska många som hade nappat
Haha tackar Dock inte lika snabb som en maskin, dekalen till huven tog 3 timmar :rock:du är insane, skär dekaler som värste maskin
ska du inte göra nån dekal på andra sidan med?:stupid:Gör en update med lite utebilder.