Haha jo det är klart, det är bara det att folk har undrat hur det skulle se ut om jag inte hade några dekaler på sidokåpan och där har dom svaretska du inte göra nån dekal på andra sidan med?:stupid:
Haha jo det är klart, det är bara det att folk har undrat hur det skulle se ut om jag inte hade några dekaler på sidokåpan och där har dom svaretska du inte göra nån dekal på andra sidan med?:stupid:
okej va blir de på den sidan då? samma som på andra?Haha jo det är klart, det är bara det att folk har undrat hur det skulle se ut om jag inte hade några dekaler på sidokåpan och där har dom svaret
Förmodligen, om jag inte kommer på något bättre.okej va blir de på den sidan då? samma som på andra?
lacka om huven vit sido kåperna svart och svart döskalle på huven sen nå fint märke på sidorna :rock:Förmodligen, om jag inte kommer på något bättre.
Tackar Självklart gör jag det jag själv tycker är snyggtDu är jävligt händig med kniven.
Mitt förslag för det övriga är, Gör det du själv tycker är snyggt och ge blanka fan i vad andra tycker.
Slp skidor blir det inte, har summitskidor redan och en ny matta ligger högre upp på ''vill ha listan''.Riktigt bra gjort, jag tycker du ska köra med red bull. Åsså slänger du dit ett par slp skidor och tar bort svarta kåpan bak på chassiet och sätter dit ett diodlyse i plasten under dynan istl.
Det är bara du kommer, glöm inte ta med en torxmejsel baraHasse! Bort med plastskiten bak på tunneln!
Åker hem till dig och rycker bort den annars :mad2:<3
Tackarsnyggt:smile1:!