jag har då provat köra lite hårdare efter led o hoppat för mej pallar den då tror inte boggien ger vika iaf men som sakt har inte prova allt för många gånger genom att jag kör mest ospåratHurpass hård ledkörning tål en pro rmk ? Tål dom att man hoppar över gupp på leden lr är det stor risk att bogin pajar då?
slirigt man får vara noga med att köra utanför leden så inte kammarna blir överhettade o slidesen dock tycker jag isrivarna är toppen på led körde typ 1 mil led i söndags då var leden stenhård men när jag använde isrivarna var det inga problem inget gick varmt dock så gick jag ju utanför leden där det gick iafok !
Jag hoppar inte nå högt kanske såatt skotern lättar nån 1/2 meter max !
Så boggie skenorna pallar för whoopisarmm?
Hur är det med mattan då när det är hårt på leden`?
ska bli intressant att läsaEn 2011 liberty 800cc drar som mest 50/liter timme, 800 e-tec drar som mest 55/liter timme...
Mer om detta och HK osv i nr 2 2011...
Bara en liten teaserska bli intressant att läsa
antar att dessa liter per timme är baserat på bsfc vid pik hk? Säger inte så jätte mycket om hur mycket en maskin drar när man kör. Det som avgör mest hur mycket en maskin drar totalt är mellanregistret.
Jag tycker personligen att jag kör rätt hårt men ta och dela torala antal km med totala timtiden så inser man hur liten del av tiden den ändå går på fullgas. Om man inte bara kör på sjön och har strandtomt förstås. 7000 och uppåt ger inte ens halva bilden är jag rädd så jag hoppas ni presenterar lite siffror från verkligheten också.Bara en liten teaser
Detta är 7000rpm och uppåt och som du säger så får man inte hela bilden