ja vad hade du förväntat dig? den ska ju vara lång ;Pojj va lång den varkänns lite väl.men det blir nog bra.
ja vad hade du förväntat dig? den ska ju vara lång ;Pojj va lång den varkänns lite väl.men det blir nog bra.
jo för all del men tycker gott tunneln hadde kunnat vara 1dm kortare.som det är på arcticarna typ.ja vad hade du förväntat dig? den ska ju vara lång ;P
I så fall är det nytt för i år, endast alufärgade tidigare år. Fick lämna in min -11:a och pulverlacka.Finns det förstärkta bågar som är svarta?
Jag antar det, men i tillbehörskatalogen visar det bara alu-färgade...
Inkörningen är inget du behöver oroa dej för, bara starta och kör, undvik extremt långa fullgasrepor första dagarna bara.. E-tecen är inte märkbart törstigare under inkörningen än senare och någon särskilld skillnad i effekt kan jag inte säga att jag märkte heller............. En lätt beggad 12:a är annars ett starkt alternativ då man slipper inkörnigen. R motion verkar vara det som skiljer. Ja vad ska man ha ?
Inte törstigare... men den är rätt slö under inkörningen är min erfarenhet. M an får lägga en del mil innan motorn kvicknar till. Men sen är den kalasbra.Inkörningen är inget du behöver oroa dej för, bara starta och kör, undvik extremt långa fullgasrepor första dagarna bara.. E-tecen är inte märkbart törstigare under inkörningen än senare och någon särskilld skillnad i effekt kan jag inte säga att jag märkte heller.
Vara något till vad? Åka led? Grilla korv? Klättra?Jag kommer att köra Renegade nästa vinter det har jag i princip bestämt. Hur stor skillnad tror ni det är på en 12 resp 13 bc samt adrenalin modellerna ? Om jag lägger en 44 matta på en adrenalin skulle det vara något ?
http://viewer.zmags.com/publication/946aa6ee#/946aa6ee/1vad e de för tillbehör till 2013 ski-doo? någon som vet någon sida? ska ju tydligen vara snabbklick fästen på väskor och dunkar etc..
har försökt att hitta på internet genom google men.... inget vettigt..
Då passar ju en renegade perfekt. Adrenalinenen som säljs med click on dynan har ju kraftigare fjädrar också om jag inte missminner mig.Mest på kalfjäll, blandat underlag från löst till stenhårt långa perioder. Möjlighet att åka 2 på inte nödvändigtvis 2 vuxna utan 1 vuxen ett barn. Dra pulka eller packkälke mest hela tiden.
2012
2013edit.....
har har ni tillbehörs katalogan på amrikanska
http://www.ski-doo.com/Files/en-US/Models/2012/Brochures/PAC_Brochure.pdf#zoom=100
Jaha, kollade inte så noga. Tog länken från ski-doos hemsida. "Spring Offer MY2013", tabbe av dom att länka till fel katalog kan man tycka.2012
2013