rykten ski-doo 2013

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
Tack herrn ! Vi ska se om inte stugsittaren kan lämna Yamaha träsket. Det finns ingen Yamaha som jag skulle köpa frivilligt :eek:hwell: kvaliteten är oöverträffad men fi f-n vilka bly kärror.

Tänk om man kunde köpa en 600 ski-doo med Yamma kvalle !
 
Last edited:

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Det finns allt lite bra å ha grejer...
Men det är sjukt att dom inte har isrivare ens som tilbehör...
Får köra med Arctics rivare nästa år med...
 

snödräparn

Välkänd medlem
26 sept 2007
1.002
4
38
52
Boden
Tack herrn ! Vi ska se om inte stugsittaren kan lämna Yamaha träsket. Det finns ingen Yamaha som jag skulle köpa frivilligt :eek:hwell: kvaliteten är oöverträffad men fi f-n vilka bly kärror.

Tänk om man kunde köpa en 600 ski-doo med Yamma kvalle !
Lämnade Yamaha stallet i en tid då stort sett alla i den här stan körde Yamaha,har aldrig ångrat mig.
 

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
Lämnade Yamaha stallet i en tid då stort sett alla i den här stan körde Yamaha,har aldrig ångrat mig.
Mmm check inläggstid 19.58 Fredag... Grogg intag check ... Jopp

illa formulerat check.... jopp

Men jag gillar Yamaha för deras motor teknik och tillförlitlighet. Men jag går inte ens in till Yamma handlar längre då det inte finns någon anledning. Programmet är tragiskt. Tänk tanken att vi skullle se BRP programmet från 2006 med andra dekaler. Skidoo och Lynx har det klart apptitligaste lineuppen för mig med något för alla smakriktningar. Mest troligt behåller jag min Yamma då den är värd en klase bananer i inbyte men köper en maskin till. Kommer säkert tebaks 2025 då dom byter lineup.
 

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
allså jag hoppas detta stämmer dave norona svarar på lite frågor ni får läsa allt i denna länk det jag reagerar lite över kommer jag skriva nedanför
länken http://mountainblog.ski-doo.com/norona-answers-to-the-most-asked-questions-about-the-new-rev-xm-summits/

enligt han ska summit x komma bara i svart står så här

WHY DOESN’T IT COME IN ALL-BLACK?!?!?!?!?!? (usually yelling at Matt or me)

Well, as we found out two days into our first tour, it does!! Ski-Doo was listening to customers
innebär det då att dom kommer skippa gulsvarta o bara köra på helsvarta?? då bokar jag en kan jag lova
 

ajsman

Välkänd medlem
26 mar 2009
994
0
16
Gävleborg
Handlar det helt enkelt inte om att alla längder ska komma i svart, som jag tolkar det så står det ju ingenting om vilken världsdel dom pratar om..

allså jag hoppas detta stämmer dave norona svarar på lite frågor ni får läsa allt i denna länk det jag reagerar lite över kommer jag skriva nedanför
länken http://mountainblog.ski-doo.com/norona-answers-to-the-most-asked-questions-about-the-new-rev-xm-summits/

enligt han ska summit x komma bara i svart står så här

WHY DOESN’T IT COME IN ALL-BLACK?!?!?!?!?!? (usually yelling at Matt or me)

Well, as we found out two days into our first tour, it does!! Ski-Doo was listening to customers
innebär det då att dom kommer skippa gulsvarta o bara köra på helsvarta?? då bokar jag en kan jag lova
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.472
384
83
Malå/Adak
Jo i Amerika går den välja att få i helsvart, men oss stackare som bara betalar dubbelt så mycket för maskinen få inte ens möjligheten att välja, det blir gulsvart för hela slanten i Sverige/Norden enligt min ÅF.
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Spelar det verkligen så stor roll att det är lite gult i skotern?
Tänk på dom som va sugna på FR 2013 innan dom såg färgen.
 

Brygg

Välkänd medlem
9 sept 2009
2.672
12
38
Jämtland
Om det sitter i färgen om ni ska köpa eller inte så varför inte bara byta kåpor? ja jag vet slidesskenorna är gula men dom syns ändå inte i snön? Beställ nu så får du 10000 att köpa vilken färj du vill på plasterna eller varför inte ett par nya svarta boggi skenor det räcker nog till det också =)

Tycker också gröna FR är så där men med lite dekalkitt ser dan bra ut tycker jag http://www.youtube.com/watch?v=-LkaBiEK5y4
 

Hajakz

Välkänd medlem
1 jan 2000
166
1
18
Östersund Sverige
Jag tyckte Freeriden var asful från början men nu måste jag säga jag har ändrat mig. Börjar tycka den e cool! Trodde jag aldrig jag skulle säga!!!