Look at that sexy 174
Sparar vikt att inte lacka dom, vikt framför utseende på konstruktionsavdelningen.Jadu samma outgrundliga anledning som skenorna och spindlarna?
Hoppas verkligen allt målas till säsongen.
jo men precis, ett färglager är ju as tungt o.oSparar vikt att inte lacka dom, vikt framför utseende på konstruktionsavdelningen.
jo men precis, ett färglager är ju as tungt o.o
tror du verkligen det? hyfsat oprofessionellt att ta emot förbokningar och sen börja ändra färger etc...Vilka bitar som är målade/omålade och i vilken färg ska man inte tro är spikat bara för att en försäsongsprototyp ser ut på ett visst sätt. Mycket kan ändras än!
Nu tror jag ju inte att JAAG menar att ski-doo kommer att ändra färgerna från varselgul till röd bara för att jävlas utan jag tror att han menar att till hösten så kanske kåpan till kedjehuset kan vara lackad istället för olackad, dvs skotern är klar men att vissa smådetaljer inte är spikade kanske man får ha förståelse för.tror du verkligen det? hyfsat oprofessionellt att ta emot förbokningar och sen börja ändra färger etc...
Tror!!?? Det händer varenda år! På min -13 BD togs pulverlackningen av boggiskenorna bort etc...tror du verkligen det? hyfsat oprofessionellt att ta emot förbokningar och sen börja ändra färger etc...
T3 163" Kan ju inte ha såå mkt mer matta i backen jämfört med en 154" ser det ut som?Bifogar några bilder från dootalk ang måtten. Verkar som att man iallafall har minst en kam mer i snön. Men jag måste nog säga att attackvinkeln ser kraftigare ut.