nu gissar jag: 850 motorn kommer i den korta MXzan som X modell, precis som 2013. Ingen i renegade familjen. Kommer i Summit X 154'' och 165''. That's it. Kommentarer önskas!
nog kommer det en renegade alltid.. men gissar på den oranga till sverige
nu gissar jag: 850 motorn kommer i den korta MXzan som X modell, precis som 2013. Ingen i renegade familjen. Kommer i Summit X 154'' och 165''. That's it. Kommentarer önskas!
freeriden kommer inte som 850etec 2017Någon som vet vilka modeller som kommer till Sverige?
Är intresserad av nån renegade alt freeride givetvis 850 E-Tec.
//Enslow
jag drar pulka/kälke med min ibland.. ser absolut inget problem med detDra pulka med Summit borde ingen vilja göra. Känns som längden 154" och upp ska inte ens ha drag som går att montera.
Köp en xrs bara?Borde inte marknaden vara större för en renegade 850 än en mxz 850 i Sverige?
Skulle vara riktigt roligt om BRP Scandinavia kittade en renegade x med värre dämpare för att passa våra lite guppigare leder bättre. Typ ett mellanting mellan renegade x och en renegade xrs, dootalks gnällkör skulle ju gå i taket.
Ja betala några tusen extra för att få det gamla chassiet och gamla motorn måste ju kännas värt det.Köp en xrs bara?
Helt rätt av dig. Att låta 10 000 testförare sortera ut barnsjukdomarna innan man slår till på den nyaJa betala några tusen extra för att få det gamla chassiet och gamla motorn måste ju kännas värt det.
169 var tydligen list priset på nya summiten. Enligt en handlare i Norrbotten som en kompis snackade med. Där är min gräns nådd iaf :unsure:Men hur mkt kommer dom kosta!?!
Stämmer detta så är det bara att gratulera Polaris och de andra tillverkarna.169 var tydligen list priset på nya summiten.
Primären körs på årets racemaskiner. Så den är ju inte helt ny för nästa år.Är dock lite rädd för barnsjukdommar. Primären t.ex. där de sitter nållager på rullarna å kombinera in remdam så kan bli ett recept för fiasko. Men kanske funkar vad vet jag
Släpper dom en fast boggi(ej t-motion) med 2.5" matta då börjar vi snacka lukrativt!