Tycker det känns lite magstarkt av BRP att släppa info och bilder på 2018 modeller med tanke på hur länge man fick vänta på summiten. Man har bar hunnit ha den några veckor å dom har inte hittat någon lösning på befintliga problem. men släppa info om kommande går bra. lägg tid på det som finns å fixa dom innan ni gasar för nästa...
Så är det ju alltid..
Är helnöjd med min 850 och behöver än så länge inte någon lösning på något annat problem än att jag inte kan sluta le när jag kör den.
ja dom borde sluta utveckla ALLT tills dessa få som är tjejtjuriga är nöjda.....Tycker det känns lite magstarkt av BRP att släppa info och bilder på 2018 modeller med tanke på hur länge man fick vänta på summiten. Man har bar hunnit ha den några veckor å dom har inte hittat någon lösning på befintliga problem. men släppa info om kommande går bra. lägg tid på det som finns å fixa dom innan ni gasar för nästa...
Vad la du för något i din variator bara 6 gram extra på pivoten eller?
Jag hänger på dootalk mer än jag borde, och, har aldrig läst om ett liknande fall, så ovanligt är det.ingen mer som har problem med glödande pipa/slutburk? han jag känner som har problem visade en film då han tvär gasade då den stod på tomgång, och den skickar ju blåa lågor ur utblåset, ser precis ut som då man svetsar. den har åkt in och ut från åf och bytt saker, nu har dom slut på ideer men vill inte fortsätta byta grejjer tills den går som den ska. så nu började han prata med dom att få lämna tillbaka den, men de ville dom väl inte heller