Hämtade skotern i går och drog den till garaget och meckade tillbehör. Körde 75 meter.
Bukskydd och handtagsskydd var monterat vid leverans.
Tog bort fotstegsförstärkarna.Det är inte lackat under dom, vilket känns lite fattigt.
Tycker det är rätt risig lack överhuvudtaget på Freeriden om man jämnför med den svarta som jag hade på BCX´n förra säsongen.
Orkar inte lacka nu så det får bli dekaltrim.
Monterade Better Boards Heavy Duty. Heavy Duty är 1,6 mm tjockare än standard Better Boards. Inte för att jag behöver det, men det är de som passar Freeriden.
Tänkte ta en massa bilder, men det glömdes bort.
Tog betydligt längre tid än väntat.
Borra ur alla popnitar(rostfria? gick åt en del borrar)
Kapa ur facken.
Borra hålen i Bordsen.
Popnita.
Klart(flera timmar senare efter pust och stön och ett par " Va fan!" när borarna gick av och fastnade i hålen).
Sen iväg på Julbord med jobbet.
Tillbaka i garaget 09:00 med lätt baksmälla för att montara Frogskinz och dekalkit. Gav upp efter ett par timmar med halvskakiga händer och blykeps.
Blir mer i morgon.
Bukskydd och handtagsskydd var monterat vid leverans.
Tog bort fotstegsförstärkarna.Det är inte lackat under dom, vilket känns lite fattigt.
Tycker det är rätt risig lack överhuvudtaget på Freeriden om man jämnför med den svarta som jag hade på BCX´n förra säsongen.
Orkar inte lacka nu så det får bli dekaltrim.
Monterade Better Boards Heavy Duty. Heavy Duty är 1,6 mm tjockare än standard Better Boards. Inte för att jag behöver det, men det är de som passar Freeriden.
Tänkte ta en massa bilder, men det glömdes bort.
Tog betydligt längre tid än väntat.
Borra ur alla popnitar(rostfria? gick åt en del borrar)
Kapa ur facken.
Borra hålen i Bordsen.
Popnita.
Klart(flera timmar senare efter pust och stön och ett par " Va fan!" när borarna gick av och fastnade i hålen).
Sen iväg på Julbord med jobbet.
Tillbaka i garaget 09:00 med lätt baksmälla för att montara Frogskinz och dekalkit. Gav upp efter ett par timmar med halvskakiga händer och blykeps.
Blir mer i morgon.