I IamFredrik Välkänd medlem 2 okt 2008 3.474 2 36 Gällivare 8 okt 2009 #41 arjeplogarn skrev: Hur menade du? Kanske var jag som feltolkade. Click to expand... Vi säger såhär.. feltolkade du inte så äre en bonus
arjeplogarn skrev: Hur menade du? Kanske var jag som feltolkade. Click to expand... Vi säger såhär.. feltolkade du inte så äre en bonus
arjeplogarn Välkänd medlem 11 mar 2008 3.792 3 38 Residenset 8 okt 2009 #42 IamFredrik skrev: Vi säger såhär.. feltolkade du inte så äre en bonus Click to expand... Det låter inte bra hörrödu. Jag gillar inte hållet den här diskussionen utvecklas åt. Är det nån som vet hur man byter kupefläkt på en mercedes 190?
IamFredrik skrev: Vi säger såhär.. feltolkade du inte så äre en bonus Click to expand... Det låter inte bra hörrödu. Jag gillar inte hållet den här diskussionen utvecklas åt. Är det nån som vet hur man byter kupefläkt på en mercedes 190?
edvinsjolund Välkänd medlem 8 jan 2006 5.598 4 36 41 Roknäs 8 okt 2009 #43 Bazooka skrev: Om jag ska vara ärlig så är jag inte särskilt imponerad med tanke på att valfri förare i WRC lär köra cirklar[sic!] runt Block (Block kör bara i grupp N). Men visst, för en vanlig dödlig som undertecknad är det lika med rejäl överkurs på halkbanan Click to expand... +1...
Bazooka skrev: Om jag ska vara ärlig så är jag inte särskilt imponerad med tanke på att valfri förare i WRC lär köra cirklar[sic!] runt Block (Block kör bara i grupp N). Men visst, för en vanlig dödlig som undertecknad är det lika med rejäl överkurs på halkbanan Click to expand... +1...
A AC_zr Välkänd medlem 2 sept 2008 1.074 0 16 vilhelmina 8 okt 2009 #44 http://www.youtube.com/watch?v=6W1bSKw0SkE