Jo, han äger DC Shoes. Visst är det reklam för CD märkets produkter men han promotar ju även sporten som heter gymkhana (lr hur de nu stavas)
HAHAHAHAarjeplogarn: Det var väl ungefär sådär du åkte i min saab?
Hahah jag förstod de.. du såg likblek ut i ansiktet när jag gjorde backvändning i 120 med Automat.. :laugh::laugh::laugh::laugh:HAHAHAHA
Nä hörrödu. Det var värre.:afraid:
Men var inte det din tjejs bil?
Jahaja. Och jag sa väl nåt i stil med att det var riktigt smart av dig? Annars säger jag det nu. Det var smart av dig.men fyllo, jag sa ju att jag gav bort min GAMLA bil till henne så jag kunde köpa NY, dvs SAABEN
Du sa ordagrant: det var smart av dig :laugh::laugh:Jahaja. Och jag sa väl nåt i stil med att det var riktigt smart av dig? Annars säger jag det nu. Det var smart av dig.
HAHA du minns då saker i alla fall.Du sa ordagrant: det var smart av dig :laugh::laugh:
Jaha när blir nästa gve resa? så ska du få åka blockstyle!
HahaHAHA du minns då saker i alla fall.
Jag vet inte riktigt men jag kan åka nästan när som helst egentligen. Ska kolla upp när uppehållet slutar så att jag har en tidsram. Men jag satsar definitivt på att åka dit så fort som möjligt. Justja, måste ju utrusta bilen med kupéfläkt innan jag kan fara nånstans annars immar ju rutorna igen.:laugh:
På rullen? Du menar som i att åka skoter? Men jag som är så rädd för snö!:bawling:Haha
Ja du får fan säga när du är på G upp igen så får vi ta ett skrov på dannes å åka lite på rullen :laugh::laugh:
Nä inte åka skoter.. som att åka på varann.. du vet, män har kullager.. kvinnor har glidlager...På rullen? Du menar som i att åka skoter? Men jag som är så rädd för snö!:bawling:
Öhm... ...alltså... *host*Nä inte åka skoter.. som att åka på varann.. du vet, män har kullager.. kvinnor har glidlager...
You wish... millimeter precision sa han väl? :ciao:arjeplogarn: Det var väl ungefär sådär du åkte i min saab?
Hur menade du?Vad sa jag nu?