Hmm konstigt, så ser det inte ut på min 22" skärm. Men den är säkert för stor för "vanliga" skärmar, ska tänka på det nästa gång!
*OT* Jag har 22'' skärm och det är även utanför ramen för mig så har nog inte med skärmarna att göra
Hmm konstigt, så ser det inte ut på min 22" skärm. Men den är säkert för stor för "vanliga" skärmar, ska tänka på det nästa gång!
Jag har ochså 22" och bilden är inte utanför för mig...*OT* Jag har 22'' skärm och det är även utanför ramen för mig så har nog inte med skärmarna att göra
*OT* Jag har 22'' skärm och det är även utanför ramen för mig så har nog inte med skärmarna att göra
Har ju dock med upplösning att göra och inte skärmstorlek.Jag har ochså 22" och bilden är inte utanför för mig...
:focus: kanske...
Var du inte nöjd med phazern?Tyvärr inga action bilder idag då man var ensam och körde. Blev nån bild när man hade kommit hem. Helt sjukt hur den går på led !
Inte helt, den var totalt värdelös i snön så orkade inte ha kvar den.Var du inte nöjd med phazern?
tråkigt att ha en skoter som är totalt värdelös i snön! Skulle jag också byta =)Inte helt, den var totalt värdelös i snön så orkade inte ha kvar den.
Körbar är nog att ta isåg inte så kul ut.... vad vare som hände igentligen? är bilden fortfarande körbar?