Min bror på sin RV 990 idag.
Ännu finns det snö som bara in i fan och 4 dagar ledigt kvar
http://www.youtube.com/watch?v=5CKXqrEmnMA&feature=channel_page
Sköna bilder Nordda! Hur går en Et på vatten? Är den trimmad eller? Känns som den skulle sjunka ganska direkt Och hade du sönder nåt i boogien? Jag vet som inte hur mycket man vågar hoppa med et:n, vill ju inte att den ska bli som den va då jag köpte denLite bilder från Annandag Påsk.
Finns en film i "Hur var eran påsk" tråden..Sköna bilder Nordda! Hur går en Et på vatten? Är den trimmad eller? Känns som den skulle sjunka ganska direkt Och hade du sönder nåt i boogien? Jag vet som inte hur mycket man vågar hoppa med et:n, vill ju inte att den ska bli som den va då jag köpte den
Den går bättre än förväntat. Nej, inge trim. Allt i boggien höll. Det var egentligen kusinen som skulle hoppa men jag hakade på jag med, dessutom så är det bara att plocka från den i delar jag har. Var väl sista turen det där jag gjorde med den då jag ska ligga i Lumpen till hösten och göra mig av med den då.Sköna bilder Nordda! Hur går en Et på vatten? Är den trimmad eller? Känns som den skulle sjunka ganska direkt Och hade du sönder nåt i boogien? Jag vet som inte hur mycket man vågar hoppa med et:n, vill ju inte att den ska bli som den va då jag köpte den
Här kommer lite bilder från påskens turer
Jag har även fått möjlighet att jobba lite som guide under påskveckan och då var det en av deltagarna som tog lite bilder.
Här är lite vatten/ isflakskörning
Här försöker jag få lite överblick över turens deltagare
Det var ca 20 skotrar i turerna som jag och en kompis höll i.
snöar som 17 hära också :rock:Ingen direkt skoterbild, men ville bara visa att det snöar som f*n i Gällivare nu!!
Fotat med mobilkamera genom ett stängt fönster så man ser inte hur mycket det egentligen var
Nää fyy..Själv har jag haft skjorta på mig hela dagen. Ingen jacka, för det är så varmt och soligt i Stockholm