Jag har hört talas om toe in å toe out men de här ha ju löjligtBILD
Haha iof sant men dom lovar många plusgrader hela veckan nu så det kommer nog att töa rätt snabbt under veckan Men hoppas smhi har fel och att det kommer 50cm nysnö och 10-15 minusgraderOm man kan köra fast sådär så är det ju alldeles för mycket snö kvar, bara o vänta tills det blir hårt innan man far o kör på rullen
Bodin, du behöver ju inga skidor på din skoter... Skidorna i luften på alla bilder utom typ 4, och då ligger skotern på sidan istället... :rock:Lite bilder från förra veckan: http://www.pixbox.se/alb_show_id1047917_page1.html
Än så finns det gott om snö att köra på här i västerbottensfjällen
Idag efter jobbet så tog jag en tur på 7,9 mil. Nu har jag precis kört 500 mil denna vintern med nytron men jag kommer hinna några tillvad jobbar du med då? hur hinner du? jag har bara kört runt 300
Jag har kört en del plogbil här uppe ivinter så då får man jobba när det snöar och när solen skiner så kan man fara ut med skotern istället.vad jobbar du med då? hur hinner du? jag har bara kört runt 300
Än så finns det gott om snö att köra på här i västerbottensfjällen
Idag efter jobbet så tog jag en tur på 7,9 mil. Nu har jag precis kört 500 mil denna vintern med nytron men jag kommer hinna några till
De mindre lederna är fortfarande väldigt bra här.
Synd att jag måste åka ner till sörlandet på fredag för att jobba
men snart är det ju vinter igen
har bara 14 mil kvar tills mätaren slår om till 1000 mil på skotern så det måste jag ju hinna med innan jag lämnar in den på service
haha, men dom är bra att ha som stöd när man ska parkera:beer:Bodin, du behöver ju inga skidor på din skoter... Skidorna i luften på alla bilder utom typ 4, och då ligger skotern på sidan istället... :rock: