Hur gör du i PS när du gör sådär?Funderar på att lacka om min Phazer, gjorde en skiss i PS lite snabbt. Vad tycks?
Hur gör du i PS när du gör sådär?Funderar på att lacka om min Phazer, gjorde en skiss i PS lite snabbt. Vad tycks?
Hur gör du i PS när du gör sådär?Har försökt göra något liknande men det såg ut som skit bara. Målade typ på färg i ett lager ovanpå som jag gjorde delvis transparent men det såg verkligen inte bra ut
![]()
tackHär har du en tutorial, samma princip med en skoter: http://bildredigering.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=165d2974-acac-40db-946c-b7a775e387a5
Blir iaf lackering i början på nästa månad, återkommer med resultat då!
okej , men de måste väl ha varit för att ja köpt han ... :hmmmm2:haha okej den skrev jag på men han svarade aldrig :hmmmm:
Du får visa några fina klätterställen om du kan så får vi ta en tur eller 2 i vinter å sätta fast våra asTack så mycket! Tror/hoppas också att det blir en mycket rolig vinter iår![]()
tror de är mina gamla :rock:bumpar upp tråden men en bild på dom nymonterade powermaddsen:beer:
*BILD*
Ohyes it istror de är mina gamla :rock:
jag skrev åt han typ mitten av sommaren aja sak samma får hoppas du får kul med denokej , men de måste väl ha varit för att ja köpt han ... :hmmmm2:
20 mil på en mountain max......Ohyes it is
Blev riktigt snyggt det där NylandeR!
jomen ja tror ja ringde på han direkt när han sängte den.. och ja la in halva summan , så den skulle stå kvar .. men hämtade den 5 veckor senare.. jo de får ja nogjag skrev åt han typ mitten av sommaren aja sak samma får hoppas du får kul med den![]()
Hehe jaa det stämmer, det var ju hans förra skoter20 mil på en mountain max......
ähh skitsamma såg ju hyffsade ut o passade så ingen fara med det![]()
Om de ens var 2020 mil på en mountain max......
ähh skitsamma såg ju hyffsade ut o passade så ingen fara med det![]()