Har en polaris switchback assault-13 som precis skurit, hade enligt förra Àgaren bytts kolvar till wössner vid ca 500 mil, nu har den passerat 700+.
Har demonterat allt o den ena kolven va tvÀrskrot, smÀllt. Cylindern Àr förhoppningsvis vis snart tillbaka efter att ha varit hos blixten racing en svÀng.
Spridare o allt verkar som de ska.
Ja sitter o fnular pÄ varför detta har hÀnt, visst den har stundtals fÄtt gÄtt. O sen utav vad ja har fÄtt lÀst till mej sÄ gÄr dom frÄn fabrik snÄlt pÄ olja, den gula fÀrgen Àr inte sprÀckt pÄ justeringsskruven till oljan sÄ förmodar att den gÄtt pÄ samma blandning som frÄn fabrik. Bytte slutburk i höstas, lÀttare me lita rappare ljud.. dom ja köpte den av sa att man inte skulle behöva bestycka.. men kompisen som Àr ganska sÄ skruvkunnig sa att detta kunde bland annat va orsaken.
Aja, lite tanke o funderingar bara... tÀnkte vid ihopskruvning öka pÄ en halv procent pÄ skruven, ca 3-4 varv? O blanda en halv i tanken framöver.
Har demonterat allt o den ena kolven va tvÀrskrot, smÀllt. Cylindern Àr förhoppningsvis vis snart tillbaka efter att ha varit hos blixten racing en svÀng.
Spridare o allt verkar som de ska.
Ja sitter o fnular pÄ varför detta har hÀnt, visst den har stundtals fÄtt gÄtt. O sen utav vad ja har fÄtt lÀst till mej sÄ gÄr dom frÄn fabrik snÄlt pÄ olja, den gula fÀrgen Àr inte sprÀckt pÄ justeringsskruven till oljan sÄ förmodar att den gÄtt pÄ samma blandning som frÄn fabrik. Bytte slutburk i höstas, lÀttare me lita rappare ljud.. dom ja köpte den av sa att man inte skulle behöva bestycka.. men kompisen som Àr ganska sÄ skruvkunnig sa att detta kunde bland annat va orsaken.
Aja, lite tanke o funderingar bara... tÀnkte vid ihopskruvning öka pÄ en halv procent pÄ skruven, ca 3-4 varv? O blanda en halv i tanken framöver.