Det är en bekant som äger den, och jag tror det var att han körde med trasiga insugsgummin som gjorde att den skar. Jag vet inte om jag riktigt ska tro på att den gått så lite, men fin är den iaf!Har letat efter en renegade, men det finns ingen i rätt prisklass i Norr- eller västerbotten. Finns iof. en 600 cc renegade i Storuman, men jag vill ha minst 700 cc, dessutom tycker jag den är alldeles för dyr (59 900) med tanke på att den har gått 1200 mil.
Däremot finns det en Lynx Ranger mountain 800 -04 i Överkalix som bara verkar ha gått 264 mil. Dom ska ha 40 000 för den. Det kanske vore något? Däremot måste den ha skurit eller något för han har bytt kolvarna och ena cylindern...
Om du hittar en fin Ranger Mountain -04 så är det ett mkt bra val. Är vad jag skulle vilja kalla föregångaren till Assault. Går bra i lössnö, går köra hårt på led, tål mkt stryk och kraften verkar aldrig ta slut En kusin hade en å han va riktigt nöjd med den Körde den sj ganska mkt och kom riktigt bra överens med den. enda jag inte riktgit gillade på den var att den kändes lite svår att bryta ikull ibland men de berodde nog mest på att kusinen är över 190cm lång och hade en höjare som fick styret att va aldeles för högt för mig. Men mkt rolig maskin är de. Det går även bra att dra lite med den.Har letat efter en renegade, men det finns ingen i rätt prisklass i Norr- eller västerbotten. Finns iof. en 600 cc renegade i Storuman, men jag vill ha minst 700 cc, dessutom tycker jag den är alldeles för dyr (59 900) med tanke på att den har gått 1200 mil.
Däremot finns det en Lynx Ranger mountain 800 -04 i Överkalix som bara verkar ha gått 264 mil. Dom ska ha 40 000 för den. Det kanske vore något? Däremot måste den ha skurit eller något för han har bytt kolvarna och ena cylindern...