Hmm, när jag tänker efter så kanske man inte ska flytta. Jag går ju bygg och det är ju ganska flexibelt jobb. Men men, det får tiden utvisa.Sälen låter rätt lockande för mig men då finns det väll kanske inte så mycket jobb på sommaren.
Försvinn härifrån. :aetsch:jadu grabbar idag har man provat nya snopron på åkern
Sälen låter rätt lockande för mig men då finns det väll kanske inte så mycket jobb på sommaren.
aja det bryr mig inte så mkt 90% är man utanför ::aetsch:Mer slutkörda leder för du leta efter
Bättre du kör på funäsdalen eller nåt då.
hhe samma här, hade så ***** hjärtklappning så de inte vara sant, sen dess har man vart helt lyrisk och haft abstinnens :stupid:ja här har det vare sjukligt med rönnbär!!
jag förlorade min oskuld med min skoter i pudret i fjol...det va skönt
bondepraktikan säger två saker, både att mkt rönnbär ger lite snö och att mkt rönnbär ger mkt snö..Är de inte så att om de är mycket rönnbär blir det lite snö enligt bonnpraktiken?! har för mig de ja menmen tror inte så mycket på de dära
Smart! det täcker ju allt!bondepraktikan säger två saker, både att mkt rönnbär ger lite snö och att mkt rönnbär ger mkt snö..
najjs vars bor du ?jadu grabbar idag har man provat nya snopron på åkern
najjs vars bor du ?
inget att förlita sig på då, blir det mycket snö så blir detbondepraktikan säger två saker, både att mkt rönnbär ger lite snö och att mkt rönnbär ger mkt snö..
inget att förlita sig på då, blir det mycket snö så blir det