E
ejwbegysv
Härligt... Min ska in på service/lagning i några veckor.. hoppas att det går fort..Sweet! Vi är på väg upp i slutet på feb :eyebrows:
Fin fint före idag.. Fotografens renegade hade det tufft i backarna
Härligt... Min ska in på service/lagning i några veckor.. hoppas att det går fort..Sweet! Vi är på väg upp i slutet på feb :eyebrows:
Du får se till att spara lite puder åt oss!Härligt... Min ska in på service/lagning i några veckor.. hoppas att det går fort..
![]()
Fin fint före idag.. Fotografens renegade hade det tufft i backarna![]()
VAFAN får ni ledigt för att de är mkt snöNu har vi så mycket snö här i Skaraborg att skolorna är stängaFör mkt snö på taken! Det är över metern, inte vanligt här nere
![]()
Haha ja, men de är gött. Ledig en vecka för att de ska skotta taken. :nuts:VAFAN får ni ledigt för att de är mkt snö:mmph::blink::afraid::cry: de är ju lite noobigt:hahaha:
Sen kanske man ska skotta taken i tid, INNAN de rasar, som vi gör här uppe =DHaha ja, men de är gött. Ledig en vecka för att de ska skotta taken. :nuts:
Massa tak som har rasat in här nere, det är ju inte gjort för massa snö direkt. :blink1:
ahhaha vi i lycksele är också utsatta! gick tungt efter vägarnade bara VRÄKER ner snö i vilhelmina. och inte fan plogar dom, man går omkring i typ 2 dm snö på gatorna och har tur om dom plogat när man ska över vägen så man slipper snön nån stans :S
haha ja jävla komunerahhaha vi i lycksele är också utsatta! gick tungt efter vägarna