ska tydligen va åkbart men inga mängder, ska dock enligt yr.no,klart.se,smhi, komma typ 3-4 dec i slutet på nästa vecka så man kan ju hoppasfinns info om fredriksberg lite tidigare i tråden
ska tydligen va åkbart men inga mängder, ska dock enligt yr.no,klart.se,smhi, komma typ 3-4 dec i slutet på nästa vecka så man kan ju hoppasfinns info om fredriksberg lite tidigare i tråden
Man kanske skulle hänga på? Vi hade tänkt Gördalen, men vi hänger gärna på dig/er om det är ok?Nån som ska upp å åka ovanför Mora imorrn tänkte dra vid 6.30 ca fint väder också enligt prognosen.
nu e det tydligen bara typ runt 2 dec man får va glad för det lilla antar jagska tydligen va åkbart men inga mängder, ska dock enligt yr.no,klart.se,smhi, komma typ 3-4 dec i slutet på nästa vecka så man kan ju hoppas
Ja körbart är det ju...flera kompisar var ute i helgen och jag själv körde ju förra helgen...och nu till helgen skall jag upp igen så det blir nog en sväng på lördagNya skotern hämtad nu fattas de bara SNÖ , ska ju komma nån dec eller så i fredriksberg nu i veckan nån som vet om det är åkbart där då till helgen som kommer ? e ju liiiiite sugen kan jag säga
ok kommer nog upp , hur mycke snö är det ca ? förhoppningsvis kommer det en dec eller så ons-torsd tänkte åka upp söndagJa körbart är det ju...flera kompisar var ute i helgen och jag själv körde ju förra helgen...och nu till helgen skall jag upp igen så det blir nog en sväng på lördag
Jag och Braggeman var upp i lördags, var runt 70cm. Enligt mig så var det helt perfekt. Ska väl komma snö under veckan också!ja exakt, hur mycke snö är det uppe i noppikoski ? tänkte åka till nåt bra ställe i helgen och åka lite!
Skall upp och kolla över läget på lördag medJa körbart är det ju...flera kompisar var ute i helgen och jag själv körde ju förra helgen...och nu till helgen skall jag upp igen så det blir nog en sväng på lördag
Jepp, alldeles riktigt men fi faen onsdag och fortfarande däck i feber säger kroppen, om lekamen orkar blir det tur på lördag igen.Jag och Braggeman var upp i lördags, var runt 70cm. Enligt mig så var det helt perfekt. Ska väl komma snö under veckan också!