Fan Man blir ju grymt sugen när man ser filmen på hemsidan,
det ser ruggigt kul ut när man väl har lärt sig den.
Någon som vet hur många hk det är i 503f? skulle ju vara en sån man köpet isf,
man vill ju inte gärna lägga ut över 100 000 lakan på nått man kanske inte gillar.
Tjeeeeena ! =) du jag hade kunna skriva huuuuuuur mycket bra som hellst om den ! finns juh inga nackdelar, det är det värsta, folk vågar bara inte prova, jag köpte min i november å har kört mycke med den, kommer aldrig byta från snowhawk, jag kör ifrån vanliga skotrar piskar dem rent sagt när det är gropig å kurvig led, dock slät led går vanliga skotrar för fort. angående motorn vill jag ha kvar 503:an, höken är så grymt lätthanterlig och jag tror lite av det försvinner med större motor iaf efter led kommer man tappa. du har säkert bara provat 5900or med 503 och det är som dag och natt med den här, den har ju jaws pipa och helt annan variator kalibrering, mycket rapp maskin ! 160 kg och 72 hk, låter rätt mysigt faktiskt
Nää hurru köp en hök ! jag var rätt nervis först när jag köpte den, hade juh ens inte sett en i verkligheten men sen var jag fast. som och jämföra vanlig skoter som fyrhjuling och cross då förstår du. sen att alla snackar om den är svårkörd, tröttsam och köra, heeeelt tvärtom, det är den mest lättkörda maskin, man kan ju göra helt sjuka grejjer bara fantasin räcker. sen plogkanter bara skråa köra rakt fram kan. tanken är på 17,5 liter, räcker en vanlig tur, kanske inte i fjällen. finns 30 liter men kostar 5 papp.
bara fråga om du undrar något mer =)