haha jadu :laugh: med snack kan man komma långt, jag har då inte blivit stoppad nu efter jag kom i laglig ålder, skulle dock vara roligt att se polisen i spåret någon gång.. Sett dom i fjällen på lååångt håll påsken förra året. Känns nästan bortkastat att jag tog förarbevisetJag har en liten rolig historia att berätta första å sista gången jag blev stoppad av polisen med skoter hehe!
Jag å en tjejkompis var påväg till nån skoterbio i Gällivare! Jag ska precis ut på "träsket" så möter jag 2 st skotrar med självlysande västar.. tänker inte mera på de utan kör vidare.. då helt plötsligt ser jag brevid mig på vänster sida att han kör upp jämsides med mig å vinkar... haha, jag vinkar tillbaka å kör lite snabbare.. då kommer han upp igen jämsides å vinkar! Haha vafan är dehär tänkte jag.. jag ignorerar han å kör vidare.. då helt plöstligt börjar han å preja sig in framför mig! Jaha vad kan ja göra, jag stannar å tänkte fråga vad i helskotta han håller på med, då står de polis på ryggen! Hahaha... jag tar av mig hjälmen å ber om ursäkt att jag inte stannade man jag trodde han hälsade o var övertrevlig! Han bara skrattade å sa att jag inte hade nått tjuvaktigt beteende hehe, jag fick blåsa, visa skoterkortet å sedan köra vidare!
Kan man skratta åt än idag =)
Haha jag lyckades bra hehe! Jo när man väl har fått kortet så vill man väl bli stoppad.. kanske hehe!haha jadu :laugh: med snack kan man komma långt, jag har då inte blivit stoppad nu efter jag kom i laglig ålder, skulle dock vara roligt att se polisen i spåret någon gång.. Sett dom i fjällen på lååångt håll påsken förra året. Känns nästan bortkastat att jag tog förarbeviset
BTW: synd att dom har slutat med skoterbion nu..
Jo man har suget att trycka kortet i näsan på dom då jag inte gillar dom så mycket här i stan och jag har mina skäl..Haha jag lyckades bra hehe! Jo när man väl har fått kortet så vill man väl bli stoppad.. kanske hehe!
Jo de var riktigt synd! Tyckte de var en bra ide av grimman!
Visst vare RR 1 och RR 2 man fick se? =)
/F