Nope! Inte ens nära likalivar upp tråden lite, är det samma vevaxel till sxr som srx?
okey då vet jag! folk som ringer på min annons och läser fel, verkar vara stort sug på delar till srx att dom inte ens hinner läsaNope! Inte ens nära lika
Second that.. Dom som har SRX delar liggandes borde vara storm rikokey då vet jag! folk som ringer på min annons och läser fel, verkar vara stort sug på delar till srx att dom inte ens hinner läsa
ligger nog inte länge skulle jag troSecond that.. Dom som har SRX delar liggandes borde vara storm rik
Int går dom dåligt i snö. Det är för att det är få som duger till och köra dom. Alla som har testat min har ju så klart farit och fastnat, och dom gnäller om skarasåg som dom är kallade och allt möjligt men tro det eller ej men jag har klättrat ifrån en xp 800. :evil: Efter det har då han blivit tyst! Jag har bytt till en 38mm matta och sen dess har jag bara kört fast EN GÅNG! Och det var i fjällen.
Gå och läs på den där tråden "hur många skotrar har du kört" så får du se vilka skotrar jag kört. Jag säger helt klart inte att den går bäst. Men bra mkt bättre än många av dom sen jag bytte matta på den! Och du gnäller bara för att du också är en av dom som inte duger till och köra dom!Nej, SRX går inge vidare i snön.... Isf har du inte kört nå andra maskiner!
Gå och läs på den där tråden "hur många skotrar har du kört" så får du se vilka skotrar jag kört. Jag säger helt klart inte att den går bäst. Men bra mkt bättre än många av dom sen jag bytte matta på den! Och du gnäller bara för att du också är en av dom som inte duger till och köra dom!
Sluta nu svammla! Det som spelar roll hur långt man kommer är vad som sitter bakom styret. En som aldrig kört skoter skulle till och med köra fast med en 166" lång rmk 900. Och jag har kört skoter nästa sen jag lärde mig att gå. Kom upp till Ökx nästa vinter så får du väl se det med egna ögon. Tar mig utan några som helst problem i 1meter puder. Den går bara med skidorna rakt upp mot solen!Har åkt yamaha hela mitt liv, avgudar dom..
Men jag har kommit till det stadiet där jag kan se över horisonten och inse deras egenskaper.
En MXZ med 38as matta tar sig bättre än en SRX. De är fakta av rent fysiska beräkningar så kommer MXZ ta sig bättre.
Tar vi en SXR är det lite andra bullar..
Som jag sa, det beror på vad som sitter bakom styret!ja jag håller då med yamaha nisse.. dom går inte bra i snö och även sxr går bra mycke bättre i snön än srx'n
och ja jag har ägt en srx
jaja men säg att du skulle köra den där xp 800 som du hade kört bort så hade du garanterat tagit dig längre än vad du hade gjort med srx'nSom jag sa, det beror på vad som sitter bakom styret!