Stora snus tråden!

Vilken snus är bäst?

  • Ettan

    Röster: 48 39,7%
  • General

    Röster: 30 24,8%
  • Grov Snus

    Röster: 17 14,0%
  • Kronan

    Röster: 5 4,1%
  • Göteborgs prima fint

    Röster: 1 0,8%
  • Göteborgs rapé

    Röster: 12 9,9%
  • Röda lacket

    Röster: 2 1,7%
  • Knox

    Röster: 1 0,8%
  • LD

    Röster: 1 0,8%
  • Övriga

    Röster: 4 3,3%

  • Totalt antal som röstat
    121

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Tjuvsnusar du ännu Johan ?:S trodde du sluta då din mamma kom på att du snusade:S
mvh isak
Hahaha, ååh så roligt! Inte lätt när man inte får tjuvsnusa för mamma, hahaha. :hahaha:

Kan säga att de inlägget gjorde min kväll. livade upp de tråkiga här i förkylningstiden.
Sen så har man ju märkt vilken sorts grabbar som hänger här också, rätt roande tråd ändå måste jag säga... :rolleyes:
 

Fritiof Konkas

Välkänd medlem
21 dec 2009
884
0
16
32
Åre
Ettan lös är "snusens snus" enligt mig. Finns ingen godare. Brukar köra på General portion om man är i kniviga lägen:)

Vilka är era favoriter inom portion? (ej att jämföras med lös)
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Grov lös är det som gäller! Älskar både smaken och konsistensen. Portion spelar ingen roll, tycker dom smakar skit ändå. Den sorts portionsnus som tar förstaplatsen på "äckellistan" är Ettan. Luktar häst och smaken är LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT från lös.
 

brinken600

Välkänd medlem
26 okt 2008
648
0
16
Rättvik
härlig tråd föresten:D
den snusen jag är snusar mest är rape, jag är helt såld på det haha, och rapes lös ärännu finare:D men när man är uta på byggen så hinner man inte med att stå å skotta i hopp en driva som man ska skyffla in under läppen så det blir att man öppnar locket och tar en vanlig portion tyvär :( Men det bästa på dagen är ändå halv 10 fikat med en kopp kaffe å LÖS :D
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Rösten hamnade på General, men varvar ofta med Ettan, Grov och RL.
En gång per år kanske en GBG-portionsdosa.

Är tydligen inte så vanligt, men jag varvar mellan höger och vänster sida i käften också, har inte träffat många som gör det...Gör ni?
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Rösten hamnade på General, men varvar ofta med Ettan, Grov och RL.
En gång per år kanske en GBG-portionsdosa.

Är tydligen inte så vanligt, men jag varvar mellan höger och vänster sida i käften också, har inte träffat många som gör det...Gör ni?
Kör nu på Knox mest för att det är lite billigare, på jobbet blir det portion
samt lyxar till det på helgen med General lös. Absolut godaste lös snuset!
Varvar också i käften..men det är väl för att man alltid har en snus inne! : )
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Ettan sen 1986, hade en period med rödalacket 87 och general 98 men annars enkom ETTAN!! :)
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Började snusa julafton 2009...

Kronan till någon vecka sedan nu är General de ända rätta :)


OT: Börja snusa och slutade röka med hyffsat lyckat resultat,
när spriten kommer i kroppen så kan man inte hållsa sig borta från de vita pinnarna! :cry:
 

summit58396

Välkänd medlem
13 jan 2010
166
1
6
piteå
ettan ska de va annars får de fanimej va har provat typ allt men ettan slår allt det är så j*vla gått när man har ätit och så läger man in en stor ETTAN lös mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:yawn:
 

ZR 500 APV

Medlem
7 feb 2010
30
0
1
Snusar alla lös sorter man får tag på men Bästa av dom alla är ETTAN LÖS!!! Inget klår en ny kall färsk oöppnad burk sen första man lägger in!!! naMMMMMMM!!! :)
 
N

N_w

Har snusat sedan 13 års ålder. Men funderar på att sluta så jag får ihop pengar till ny skoter. Håller mig till ettan lös det enda som smakar snus enligt mig

exakt!!!! ettan no.1