Du glömde hemgjort i alternativet. Det kan omöjligt gå under övrigt..Tjenare! Tänkte att denna tråd kan vara ett bra tidsfördriv när man inget har att göra. Iofs ganska meningslös tråd men kan vara kul och få veta vad andra snusare har för favoriter och som sagt att fördriva tiden och diskutera vilken snus som är bäst!
Själv har jag två favoriter som har varit ända sen jag började med snusen och lär alltid vara det och det är då General lös och Göteborgs prima fint lös! Men i omröstningen får man bara välja endast EN så då får min röst hamna på general, btw så lasta jag in en nu. Mmmmmmmm
Icke snusare är välkomna att läsa men håll er helst borta från omröstningen så den slipper bli felaktig!
Samma här. Varför ska man betala 30 kr extra per dosa? Verkar onödigt.Gör egen snus (dumsnål som man är):hmmmm2:, men får jag välja så är det Ettan som gäller.
han måste ju göra pyttsen i något så han införskaffade ett stort badkar att ha de iswemax.se säljer badkar :rock:
tyckte jag såg nån notis i aftonbladet för nån månad sen att jämtland hade mest snusare räknat på %:ciao::laugh: Jajjemen, men jag är förvånad att den inte kommit från Gällivare. Tycker nästan alla snusar där, iaf alla jag känner där.
Coolt !sj är ja ingen snusare jag har varit. nu e ja rökare men de får ja fixa sj. alkoholen köper föräldrarna ut. dock dricker ja som bara bärs
e 17 bast
Tjuvsnusar du ännu Johan ?:S trodde du sluta då din mamma kom på att du snusade:STjenare! Tänkte att denna tråd kan vara ett bra tidsfördriv när man inget har att göra. Iofs ganska meningslös tråd men kan vara kul och få veta vad andra snusare har för favoriter och som sagt att fördriva tiden och diskutera vilken snus som är bäst!
Själv har jag två favoriter som har varit ända sen jag började med snusen och lär alltid vara det och det är då General lös och Göteborgs prima fint lös! Men i omröstningen får man bara välja endast EN så då får min röst hamna på general, btw så lasta jag in en nu. Mmmmmmmm
Icke snusare är välkomna att läsa men håll er helst borta från omröstningen så den slipper bli felaktig!