Bra initiativ! Mer bilder!Jävligt dåligt me bilder i tråden asså !!!
Men här kommer en, blir mer sen när mods monterats ! :eyebrows:
Har blivit sjukt sugen på en XM nu, inte fan behöver jag nån FR.
Är ni nöjda?
Hoppas på nyheter 2014
Bra initiativ! Mer bilder!Jävligt dåligt me bilder i tråden asså !!!
Men här kommer en, blir mer sen när mods monterats ! :eyebrows:
Håller med! Mera bilder åt folketBra initiativ! Mer bilder!
Är ni nöjda?
Hoppas på nyheter 2014
Jag är då så jävla nöjd man kan bli, har som jag tidigare nämnt shimsat om dämparna, det är det enda jag tyckte var negativt med maskinen. Den är helt galet lättkörd och går utav bara fan.Bra initiativ! Mer bilder!
Är ni nöjda?
Hoppas på nyheter 2014
Nja, stor och stor. Nu gör jag inga slednecks hopp utan något mindre dropp och dylikt som behövs för att ta sig fram Nu är dom fullt dugliga för min del i alla fall.Blev de stor skillnad när du shimsade dämparna?
Hade jag också och om du läst i "problem 800 e-tec" tråden så hade jag ju ojämn temp på ytter och inner sekundärskiva men efter jag rengjort variatorerna och remmen idag så var dom lika varma plus att primären var mycket kallare.Min xm har gått 18 mil nu. Monterade ett 12v uttag och passade på att kolla variatorskivorna... Det var gummistreck på variatorn.. Remmen såg fin ut men det ser ut att ha gått varmt!
Någon som kollat om deras verkar gå varm?
Min maskin är inte ens nära att gå varm till skillnad från freeriden jag hade som man vart tvungen att montera rivare på som gjorde skillnad men man fick ändå ut å kyla ibland, tror jag skiter i de nu då tempmätaren inte går upp mer än 1 pinne efter ett par kilometer på leden, skulle möjligtvis vara bra för att kyla kammarna men åker man av ibland går de ju bra ändå!Okej de blir nog en shimsing här framöver någon gång ingen som har monterat isrivare? kan ju vara bra och ha när man ska transportera sig efter leden ibland