Hendemark va ä de för ungefärligt snödjup nu, är de nå botten? Annars bojkottar jag rallyt och drar till Kräckel där är det från midjan upp till bröstet nu enligt info från förra veckan.
Vet inte hur mycket det är men jag klev av leden igår och sjönk ner till grenen så det det kanske är 60-80cm på vissa ställen. Det är botten och kanske 20-30cm löst uppepå.Hendemark va ä de för ungefärligt snödjup nu, är de nå botten? Annars bojkottar jag rallyt och drar till Kräckel där är det från midjan upp till bröstet nu enligt info från förra veckan.
Ja vi får se om de blir Svartnäs, ska höra med pöjkarna som skall mä!Vet inte hur mycket det är men jag klev av leden igår och sjönk ner till grenen så det det kanske är 60-80cm på vissa ställen. Det är botten och kanske 20-30cm löst uppepå.
Dom som var vid Rullbo och åkte kanske har bättre koll på hur det ser(bilderna i mitt förra inlägg) ut bredvid lederna;-)
Klart du ska komma förbi, det är inte lika mycket snö upp till Rullbo i år som det var för 2 år sedan och du har längre skoter så du ska nog klara att komma till Gryfsen
Det snöade bra där igår eftermiddag. Lite tyngre snö än förut bara.Hur ser det ut i svartnäs, har tövädret kommit dit också? Eller håller kylan i sig?
I går var det fullt åkbart på lederna, i alla fall de sträckor jag körde...lite "berg och dalbana" på vissa sträckor, men överlag ok.