Jag har varit upp idag men tyvärr så har jag ingen koll på sjöarna. Men det går ganska bra att åka runt en hel del utan att åka på några sjöar.Någon som kan berätta hur det ser ut med isarna? Tänkte åka dit på söndag och jag antar att det är livsfarligt på vattnen men jag vill gärna höra hur det ser ut ändå av någon som varit där.
Det var bra med snö men ingen botten.Någon som var där idag som kan berätta om snöläget? Är det någon botten?
Du tar dig runt väldigt bra utan att åka på nån sjö, det kan möjligen ha varit våra bilder du såg och dom är tagen runt Jäderfors. Upplevt det som mest snö kring Jäderfors och Kungsberg.Är ju dock inte intresserad av ledåkning, man har ju sett fina bilder på lössnöåkning mellan järbo och sandviken men har aldrig åkt där så frågan är ju om man hittar dom fina ställena? nja blir nog att hålla sig i Svartnäsområdet!
Då var det bilderna där vi varit och åkt. Det är en bit mellan Svartnäs och Jädraås. Men du åker från Svartnäs mot Jädraås -> Järbo -> Sandviken. Så är Jäderfors mellan Järbo och Sandviken.ok, ja var bilder från jäderfors, vet inte om det var dina, det var nån Nytro bla.
Ska man åka leden ner mot Jädraås och forsätta neröver då om man startar i Svartnäs ???