SX500 " Timbersled "

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
Tack för den.. bygget fortskrider hela tiden. kör lite hemliga "arne" just nu.. min fru testade mig i ett skvallertidnings test o min mentala ålder blev 14år :blink1:

Pettervestin

Medlem
13 dec 2011
20
0
1
klockestrand
Hej tänkte fråga om du har någon ritning eller om du vet någon sida där man hittar en ritning på lika dant som du byggt :) vore bra för ska göra lika på ett projektarbete i 3an på gymnasiet :)

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
najae.. ritningarna finns oftast bara en liten liten stund när dom fladdrar förbi i huvet, nåt på papper har jag inte lyckats få fram :blink1:

lille man

Välkänd medlem
1 jan 2000
605
4
18
LULEÅ
www.lacken.se
Tede, vart tog svingen vägen ;)
Kommer att veva igång ugnen till veckan så hojta till om du har nått.
Skall köra svart & vitt + att jeg beställt en röd.
Titta forbi med nån KTM orange bit så skall jag ta reda på en matchande kulör.

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
Planerar ju på o lämna hela bandkittet på lack, kommer givet förbi med nåt ktm orange så du kan greja färgkoden:blink1:

AndersEdlund

Välkänd medlem
20 okt 2011
134
1
6
Örnsköldsvik
Ja fredagsmys i garaget är ju underbart. Jag har nyss spenderat några timmar där och gjort pärlan körbar. Jag har pulverlackat boggie, framvagn och lite andra delar i färgen RAL2008 jävligt cool orangefärg iaf :)

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
Helgen avklarad å "tedesledden" är helt ihopmonterad o invägd på ca 125 kg tankad o klar, vilket ja tycker e helt ok med tanke på att det e första prototypen helt i stål.. :bigsmile: imorgon tror jag det blir premiärtur:madgrin: