najs, var in på den sidan igår men hittade knappt nåt alls.... får kolla igen om nån vecka. =DIceman.se ska väl få hem burandt filmerna å många fler innom dom närmsta dagarna
najs, var in på den sidan igår men hittade knappt nåt alls.... får kolla igen om nån vecka. =DIceman.se ska väl få hem burandt filmerna å många fler innom dom närmsta dagarna
går ej att regga sig där i dagsläget utan invite tror jag.. ja jag iaf får inget aktiveringsmail när jag försöker regga mig... synd som fan =)Finns en torrent sida som heter extremebits.org
Bullshit, jag reggade mig igår.går ej att regga sig där i dagsläget utan invite tror jag.. ja jag iaf får inget aktiveringsmail när jag försöker regga mig... synd som fan =)
Har du varit reggad förut? Tror inte man kan regga sig från samma IP 2ggr om man har blivit avstängd en gång.. Mitt problem på den sidan är att jag får aldrig till så jag får nån upload, och utan upload tar de inte lång tid innan man bli utslängd :Sjaja jag får iaf inget activations mail iaf......