Teaser/Trailer

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Slednecks 12 var riktigt bra ju! Gillade speciellt delen under och efter eftertexterna, Chris Burandt är gryym!

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Finns en torrent sida som heter extremebits.org
går ej att regga sig där i dagsläget utan invite tror jag.. ja jag iaf får inget aktiveringsmail när jag försöker regga mig... synd som fan =)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
jaja jag får iaf inget activations mail iaf......
Har du varit reggad förut? Tror inte man kan regga sig från samma IP 2ggr om man har blivit avstängd en gång.. Mitt problem på den sidan är att jag får aldrig till så jag får nån upload, och utan upload tar de inte lång tid innan man bli utslängd :S

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
har ej varit reggad förut... fick kontankt med nån admin på deras mirc o de hade problem men mailen.. får vänta nån dag =)

R

Robin

Slednecks 12. Lika kass som de tidigare, efter halva filmen blir man sömning och lägger sig i ryggläge på soffan.

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Måste hålla med Robin,
visst. Grym åkning, kan inte säga nått annat. Men vars är känslan i filmen?
Tycker också att låtvalen var dåliga..

Aggrovator

Välkänd medlem
12 sept 2009
216
0
16
Östersund
Slednecks 12 var inte direkt vad jag förväntat mig. Ganska medioker film och ingenting är nytt förutom maskinerna de kör på sin höjd... Sevärd javisst, men inget spektakulärt. Deras äldre filmer är mycket bättre.

MallaN

Välkänd medlem
1 okt 2009
522
2
18
Gävle
Slednecks 12 var lika kass som 11 och de tidigare slednecks rullarna. Tycker det bara är Turnagain Hardcore, Ruffriders och ToBe (Ash a state of snow) som har varit någolunda bra.