Nu har jag Slednecks 12 på datorn, Grym film! Trist att de är en 13åring som sätter backflip på första försöket...
Ooh, har den kommit ut nu?!? Måste skaffa varning på den filmen!Nu har jag Slednecks 12 på datorn, Grym film! Trist att de är en 13åring som sätter backflip på första försöket...
Orkar inte diskutera mer, men måste ändå svara eftersom jag är riktigt j**la envisDet är en rush, ski doon har en mer utstickande lyktkonsoll!
Så de så, slut på diskussionen!
Varför skulle den inte vara det. Många förare där som är sponsrade av polaris och polaris har ju pressat rätt hårt på rushen, den är dock inte med många scener men den är helt klart med. Och det är rätt många som fick provköra rushen förra året även i sverige.Orkar inte diskutera mer, men måste ändå svara eftersom jag är riktigt j**la envis
Rushen kommer 2010, visst?
Slednecks 12 kommer ut hösten 2009, förmodligen är den filmad vintern 2008/2009, visst?
Varför skulle då Rushen vara me i SLDNX 12?
ja det stämmer det är en skidoo xp i det klippet. Rushen finns med vid 15:13 i filmen, sen såg jag den inte mer, nu när jag snabbkolladeEfter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.
(Bara mitt bidrag till duskussionen)
'såg nu att runt 42-43 minuter in i filmen kommer klippet'
Ja precis, eftersom det är i hans del av filmen så är det givet att detär en Summit.Efter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.
Exakt såg filmen nyss och det är kyle som hamnar lite snett. Man ser även just efter han kvaddat en tunnel som kommer och rushen har ju inte nå sånt.Efter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.