Tipsa mig om ett vettigt köp

D

Deleted member 6797

Du kan inte ha läst hans krav:eviltongue:
jo de har ja? vafan dom e 2 sitsiga?
å köra fast me en sån går ju fan it, små kammar men, 345 lång å me gas går de för de e ju kraftfull trippel?

å dra å sånt går hur bra som helst, ja skrev ju också att de var myche å köra me. men den e lite tungstyrd

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
Jag tror mer på något litet och lätt som går få loss om hon kör fast än något stort åbäke till arbetsskoter som går som ett tåg, är tung å styra och man får lämna till våren om den fastnar.

Ett barn + en kvinna väger ju som en karl så fjädringen borde ju ändå inte vara något problem.

Bättre att köpa en rolig skoter för hon kanske ska köra och ha lite kul utan barn på också :)

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Ja med en MountainMax kör du inte fast i första taget i alla fall. Och driftsäkra är de. Och lättkörda. Skulle kunna skicka mamma till ICA med den.
Men: saknar ofta elstart & back.

ragroc

Medlem
29 okt 2009
6
0
1
Av de tips vi fått har summit/mountain max fallit oss mest i smaken. Hur är det med dubbeldyna på dom (svår att få tag i/dyr att köpa till)?

Alternativet är att gumman får ta den vi har nu, Formula deluxe 700. Den kör hon utan problem, kruxet med det är att då måste jag byta och då kommer det att så mycket dyrare :hmmmm:

Kul att det finns så många som vill hjälpa till, tackar ödmjukast