Tog mej lite tid att skruva lite.
Snus torrt I växellådan.
Och lite metall spin på pluggen.
Spricka i chassi:
Nötning i kåpan,
Kan det vara det nedre drevet som tryckt ut kedjan där?
Vilket då kanske tyder på att axeln in inte är där den ska vara.
Sedan är det troligtvis vatten i oljan när den är så vit?
Så för att byta kåpan och se över lagren,
Vilket är lättaste sättet att få tillväga?
Och vart får man fatt i en ny kåpa eller bättre begagnad?
Något man bör tänka på när man ändå river?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Snus torrt I växellådan.
Och lite metall spin på pluggen.
Spricka i chassi:
Nötning i kåpan,
Kan det vara det nedre drevet som tryckt ut kedjan där?
Vilket då kanske tyder på att axeln in inte är där den ska vara.
Sedan är det troligtvis vatten i oljan när den är så vit?
Så för att byta kåpan och se över lagren,
Vilket är lättaste sättet att få tillväga?
Och vart får man fatt i en ny kåpa eller bättre begagnad?
Något man bör tänka på när man ändå river?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk