Skaffa en yamma olje behållare.. Borde funka fint då den sitter parrallet med bensintanken + har "hål" för styrstång!
märkte igår att oljebehållaren hamnar i vägen för ett luftfilter för 3dje cylindern, så jag funderar på att sätta den med långsidan mot bensintanken, är just nu 4 mil från skotern å kan inte se om det går just nu, tänkte om styrstången är i vägen.
men om nån annan vet nu så var inte rädd att svara :hello:
Jag märkte igår att oljebehållaren hamnar i vägen för ett luftfilter för 3dje cylindern, så jag funderar på att sätta den med långsidan mot bensintanken,
men om nån annan vet nu så var inte rädd att svara :hello:
Hmmmm.... :hmmmm: Bara en tanke...Tog bort oljebehållaren och "ramen" som den stod på
Polaris'ens oljebalja verkar vara för stor för att få plats parallelt med tanken..
Ja det finns inget värre än att vara sjuk..... och den här jä**la förkylningen som jag har haft i vinter är det värsta jag varit med om i mitt liv.... KRYA PÅ DIG MANNEN! :ciao:å nu när bilen ska komma (imorn) så har jag dragit på mig en rejäl förkylning.. tajimg..
så jag kan inte ens fara till skolan å göra motorskenor till skotern.. HATAR ATT VARA SJUK!
Såg här på forumet(tror jag) att den var nån som tagit en kylarbehållare till en volvo 140 och använde den som oljebehållare, den är ju liten och smidig och rymmer kanske 2L. Kanske det kan vara ett altenativ för dig ?
annars så spolarvätske behållare till en bubbla från 73-
Har en som ligger, betalar du frakt så är den din!
Volvo modell 740 med tillhörande orginalupphängningSåg här på forumet(tror jag) att den var nån som tagit en kylarbehållare till en volvo 140 och använde den som oljebehållare, den är ju liten och smidig och rymmer kanske 2L. Kanske det kan vara ett altenativ för dig ?
haha enda gången jag saknar min ***** sjuförti jag hade får ta å nalla en sådan från en intet ont anande voffla på nån skrotgårdVolvo modell 740 med tillhörande orginalupphängning
Funkar faktist utmärkt bra.