Tack! haha det kan jag göra. men förhoppningsvis blir jag nöjd med denSnyggt! Fin kisse du har där Hör av dig om du inte ska ha kvar den
Tack, kul att höraMycket fin maskin!
Sent from my iPhone using Tapatalk
hm, okej.. får kika på det!Ang skidorna så hänger inte mina något, lägg upp bild på vilken vinkel dom får.
Ang borrningen, på bx skidan så får man borra ett hål för styrstålen pga dom glömt bort att borra från fabriken tydligen... Hade oxå problem med monteringen med gummit men med kraft o våld gick det bra.
Hade skotern upplyft i fram och kände på skidor, håller jag dom rakt och släpper tippar dom ner direkt.
Är dom såpass framtunga eller hur ska dom vara egentligen?
Skidgummina till Capro skidorna var ju ett skämt till o börja med då jag fick ta av endel för att bulten skulle gå igenom. Samt borra extra hål till styrstålen!
Förövrigt vräker det ner snö för tillfället, polera o putsa lite, så blir det premiärtur om någon dag!
Kom stötdämparskydd på posten idag också!
Hur shimsade du då? Fick du bort att dom tippade framåt såpass som jag beskrev eller?Har exakt samma erfarenhet av BX. Passformen är amerikansk. Min monteringssats (från CA) var ett skämt, dessutom i rostkänslig svartstål. Framtunga är de men jag löste det genom att shimsa med gummiduk i bakkant på gummit, vilket gjorde hela skotern än trevligare då spåkänsligheten försvann på köpet.
Enligt bruksanvisningen som var med till skidorna skulle den högsta delen på gummit va framåt..Är du säkert på att dom inte sitter som dom ska nu då? ( borde ju inte annars få skidan att passa bra nu ) ?
Hur fick du dit teleskop höjaren? Var det enkelt att byta ut det gamla som var? Och vad har du för better boards och vart kan man köpa sånna?Monterat nu iallefall!
Var så smidigt att ytterdia på styrstången va samma som innerdia på teleskopet, så trädde över den och bultade den.. Inte ett glapp!Hur fick du dit teleskop höjaren? Var det enkelt att byta ut det gamla som var? Och vad har du för better boards och vart kan man köpa sånna?