jo kk å jarmo fortfarande kvar länge sen du gick ip?Waaay off topic, men har ni fortfarande kurre kvarting och jarmo där nere ?
jo kk å jarmo fortfarande kvar länge sen du gick ip?Waaay off topic, men har ni fortfarande kurre kvarting och jarmo där nere ?
jag tycker synd om dig.. eller sund om dig som kurre hade sagtjo kk å jarmo fortfarande kvar länge sen du gick ip?
du kan ju göra pakethållare, betterboards, alugasblock, styrhöjare, motorplattor, dropbrackers, dunkhållare, spade (hopfällbar), grill av en skotarfälg, allt möjligt! du må ju kunna göra nåt!!! fantasi den här pakethållaren gjorde jag hemma i garaget en kväll!!
ne men ja är it den som är bäst på komma på ideer så därför frågar ja här, är de fel å fråga?Men herre gud... använd fantasin! Eller villl du att andra ska bygga om hela skotern åt dig...?
jo de e trist som fan men så äreHar själv svarvat lite saker till skoter som gått sönder. Gjort fotstegsförstärkare, styrhöjare och lite småsaker. Tråkigt för er som inte får använda cnc'n före 3an.
de var en smart ide de kan ja göra fan smart tackTa dit skotern under sommaren och förläng den.
har redan ett så, men tack ändåEtt skotersläp Bara för att göra det lite extremt
Hmm.. tumgasen aka. gasblock... enkelt förklaratFår man fråga vad ett gasblock är för den som inte vet ? :laugh:
tackar, har bestämt. boggiehjul ska göras, huvgaller iafParrallelstag i alu
Trailingarmar med utbytbara mittendelar
Boggie delar i alu
Fräna boggieskenor alá A/C style
Huvgaller
Styren
Sen ange fotstegen.. Finns något underbart som kallas pop-nit.
har införskaffat en ny skoter idag, blir att göra nått slags lastgaller dit bak för en dunk =) ev nå annat efter att man har kikat lite mer noggrant på offret =)
gör em bladfjädring åt mig. du kan ju göra alla stag som är fram ute skidan dåm brukar pajja ganska ofta då man kör i skogen och busningar kan man svarva ett v-kitt slutburkar
och vad menar du med "svarva ett v-kitt slutburkar"?kan man svarva ett v-kitt slutburkar