Ratthållare på gustaf nilsson åkeri, bild på kontoret ståendes i gällö :)
HampusDj Välkänd medlem 24 maj 2006 2.612 11 38 33 Lugnvik 8 nov 2013 #381 Ratthållare på gustaf nilsson åkeri, bild på kontoret ståendes i gällö
S ScottMarcus Välkänd medlem 17 dec 2007 172 0 16 Övik 8 nov 2013 #382 HampusDj skrev: Ratthållare på gustaf nilsson åkeri, bild på kontoret ståendes i gällö Click to expand... Hoppas du inte tänkt komma med så mycket sågspån till Ö-vik i vinter. :blink1: Jag jobbar för övrigt som grävmaskinist och på vintern kör jag hjullastare på ett kraftvärmeverk.
HampusDj skrev: Ratthållare på gustaf nilsson åkeri, bild på kontoret ståendes i gällö Click to expand... Hoppas du inte tänkt komma med så mycket sågspån till Ö-vik i vinter. :blink1: Jag jobbar för övrigt som grävmaskinist och på vintern kör jag hjullastare på ett kraftvärmeverk.
HampusDj Välkänd medlem 24 maj 2006 2.612 11 38 33 Lugnvik 8 nov 2013 #383 ScottMarcus skrev: Hoppas du inte tänkt komma med så mycket sågspån till Ö-vik i vinter. :blink1: Jag jobbar för övrigt som grävmaskinist och på vintern kör jag hjullastare på ett kraftvärmeverk. Click to expand... Vi har redan börjat köra från väja till domsjö så jag hoppas inte stureplan är fyllt redan.
ScottMarcus skrev: Hoppas du inte tänkt komma med så mycket sågspån till Ö-vik i vinter. :blink1: Jag jobbar för övrigt som grävmaskinist och på vintern kör jag hjullastare på ett kraftvärmeverk. Click to expand... Vi har redan börjat köra från väja till domsjö så jag hoppas inte stureplan är fyllt redan.
edvinsjolund Välkänd medlem 8 jan 2006 5.598 4 36 41 Roknäs 9 nov 2013 #384 HampusDj skrev: bild på kontoret ståendes i gällö Click to expand... Stackare! Ett blindarbete från Göteborg...
HampusDj skrev: bild på kontoret ståendes i gällö Click to expand... Stackare! Ett blindarbete från Göteborg...
snödräparn Välkänd medlem 26 sept 2007 1.002 4 38 52 Boden 9 nov 2013 #385 snödräparn skrev: Lastbilsmekaniker,Försvaret. Click to expand... Numera lokförare.